روزنامه الرایه قطر، سهمیه کشورها برای مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد. بر این اساس، ایران همانند امسال، برای فصل ۲۰۲۱ هم شامل سهمیه ۲+۲ می‌شود. یعنی دو تیم مستقیم در مرحله گروهی قرار می‌گیرند و دو تیم هم باید در مراحل مقدماتی و پلی‌آف به میدان بروند.

 خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد از سر‌گیری مسابقات فوتبال باشگاهی گفت: «مردم دیگر خسته شده‌اند و سرگرمی هم ندارند، پس به‌دنبال شروع مسابقات فوتبال هستند. البته باید بتوانیم مسائل بهداشتی را هم رعایت کنیم.»

 مرتضی محصص، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: «شاید آقای ویلموتس در کشورهای دیگر می‌توانست نتیجه بهتری بگیرد؛ اما در ایران با توجه به انتظاراتی که مردم ما از تیم ملی دارند و بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی که در اختیار داریم انتخاب مناسبی نبود.»

 مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع العربی و کریم انصاری‌فرد، مهاجم السیلیه درمیان بازیکنان کم‌فروغ آسیایی لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند.

 هرویه میلیچ، بازیکن استقلال درخصوص شایعات این روزها درمورد خودش گفت: «من و دیاباته اصلا درفکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم تنها خواسته ما این است که حقوق ما پرداخت شود.» باشگاه استقلال دیروز اعلام کرد به دلیل محدودیت‌های بانکی نمی‌توانیم یک‌جا پول دیاباته را پرداخت کنیم.

 کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد با تعویق بازی‌های المپیک توکیو احتمالا متحمل ضرر ۸۰۰ میلیون دلاری می‌شود.

 فدراسیون کشتی کشورمان دستورالعمل برگزاری تمرینات و مسابقات را در شرایط ایمنی و بهداشتی برای حفظ کشتی‌گیران از ویروس کرونا تهیه و به‌عنوان پیشنهاد به‌منظور بازگشایی مجدد کشتی، به اتحادیه جهانی ارسال کرد.

 نشریه ساندی‌تایمز اعلام کرد لوئیس همیلتون راننده ۳۵ ساله تیم فرمول یک مرسدس، درسال گذشته ۳۷ میلیون پوند درآمد داشته که ثروت او را به مجموع ۲۲۴ میلیون پوند می‌رساند.

 ۹ تیم حاضر در فوتبال ایتالیا مخالفت خود را با پروتکل‌های درنظر گرفته شده برای از سرگیری تمرینات و مسابقات اعلام کرده‌اند.