استقلال غرامت 9 میلیون دلاری  می‌دهد؟

مدافع استقلال که چندی پیش با سفیر ایران در برزیل هم دیدار کرد گلایه‌های خود را به وی منتقل کرده و از او خواست هر چه سریع‌تر پیگیر مطالباتش باشد اما باز هم واکنشی برای پرداخت مطالبات از طرف باشگاه استقلال ندید. بعد از حضور سعادتمند در باشگاه استقلال وی نامه‌ای را به پادوانی نوشت و اعلام کرد مطالبات او را پرداخت خواهد کرد اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا اینکه در نهایت این بازیکن تصمیم گرفت از طریق فیفا تمامی مبلغی که می‌تواند از استقلال طلب کند را پیگیر شود. این بازیکن که چندی پیش به فیفا شکایت کرده این بار از طریق وکیل خود پیگیر غرامتی سنگین شده و با وجود اینکه باشگاه استقلال تصمیم گرفته پول وی را از طریق فیفا پرداخت کند راضی به تعامل با باشگاه استقلال نیست.

احمد سعادتمند چند روز پیش درخصوص مطالبات پادوانی گفته بود: «از بدو ورود به باشگاه به دلیل نقص عضوی که برای پادوانی صورت گرفت تصمیم گرفتیم بدهی چند ساله به این بازیکن را پرداخت کنیم. در این زمینه چند بار تماس گرفتیم و شماره‌حساب وی را از وکیل او دریافت کردیم، بلافاصله هم از طریق واحد بین‌الملل فدراسیون فوتبال مکاتبات لازم با این بازیکن صورت گرفت و فیفا نیز موافقت کرد که یکصد هزار دلار طلب این بازیکن را از محل حق رشد بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی به حساب این بازیکن واریز کند. برای پرداخت سه تاییدیه نیاز بود؛ اول باشگاه، دوم فدراسیون و سوم خود بازیکن. در این میان دو طرف اول تاییدیه را ارسال کردند ولی هنوز از طرف پادوانی تاییدیه صورت نگرفته است. حقانیت و صداقت خودمان را نشان دادیم و آماده پرداخت مطالبات این بازیکن هستیم و امیدوارم این بازیکن هر چه سریع‌تر این تاییدیه را به امضا برساند.»

دیروز اما پادوانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی‌اش نسبت به گذشته تغییر نکرده است درخصوص اینکه خواستار دریافت غرامت میلیاردی از استقلال شده است، صرفا اعلام کرد: «فعلا نمی‌توانم در مورد این پرونده صحبت کنم. هنوز زمان صحبت در مورد این موضوع نشده اما وقتش که برسد در مورد شکایت از استقلال صحبت خواهم کرد.» اظهارات پادوانی نشان می‌دهد وی به دنبال غرامت گرفتن از باشگاه استقلال است و تصمیم گرفته تا نهایی شدن پرونده‌‌اش سکوت کند. پیش‌تر سایت ورزش‌ سه غرامت ادعایی پادوانی را ۹ میلیون دلار اعلام کرده بود!