* هند علی علیزاده: خطای عجیب مهدی شیری بیش از هر چیز دیگری تداعی‌کننده هند پنالتی علی علیزاده در دقایق پایانی دربی برگشت لیگ هشتم بود. آن روز در شرایطی که استقلال با یک گل پیش بود و در آستانه پیروزی قرار داشت، علیزاده در دقیقه ۹۲ درون محوطه جریمه ضربه سر علی کریمی را با دست کنترل کرد، داور پنالتی گرفت و مازیار زارع کار را به تساوی کشاند. 

* هند کی‌روش استنلی: بازی رفت فصل گذشته استقلال و سپاهان هم یکی از عجیب‌ترین خطاهای هند تاریخ فوتبال ایران را در خودش جا داد؛ جایی که روی یک ارسال بلند، کی‌روش استنلی در محوطه جریمه خودی به پرواز درآمد و به عجیب‌ترین شکل ممکن توپ را با دست زد. باورنکردنی‌تر از خود این هند، ناتوانی داور و کمک‌هایش در تشخیص این پنالتی واضح بود. فرنگی‌ها اینطور مواقع می‌گویند خطا آنقدر واضح بود که از داخل هواپیما هم دیده می‌شد، اما زاهدی‌فر و کمک‌هایش روی زمین آن را ندیدند. این صحنه تا مدت‌ها محور اعتراض استقلالی‌ها بود؛ مخصوصا از این جهت که آبی‌ها با گل ثانیه‌های پایانی امید نورافکن با نتیجه مساوی دو بر دو در این بازی متوقف شدند و دو امتیاز مهم را از کف دادند.

* هند آرش افشین: در نیم‌فصل دوم لیگ سیزدهم پرسپولیس در اهواز به دیدار فولاد خوزستان رفت و در یک بازی نفسگیر با نتیجه دو بر یک برابر این تیم شکست خورد. گل دوم فولاد را در این مسابقه آرش افشین در دقیقه 89 با یک خطای هند بسیار واضح به ثمر رساند، اما یدالله جهانبازی و کمک‌هایش این هند را تشخیص ندادند. آن فصل فولاد با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس قهرمان شد؛ این یعنی در صورت مردود اعلام شدن گل آرش افشین، سرخپوشان تهرانی جام را بالای سر می‌بردند.

* هند افشین پیروانی: در لیگ سوم حرفه‌ای پرسپولیس موفق شد در اصفهان سپاهان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. در آن بازی ابتدا میزبان با یک گل جلو افتاد، اما گل مساوی را افشین پیروانی در دهانه دروازه با دست به ثمر رساند. قضاوت آن مسابقه را علی خسروی بر عهده داشت و متوجه هند نشد. در ادامه هم پژمان جمشیدی گل دوم را زد تا پرسپولیس با سه امتیاز کامل به تهران برگردد.

* هند حنیف عمران‌زاده: در بازی برگشت استقلال و صبا در لیگ شانزدهم، آبی‌پوشان پایتخت با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافتند. این در حالی بود که گل اول بازی روی هند پنالتی بسیار عجیب حنیف عمران‌زاده به ثمر رسید. حنیف که سابقه بازی در استقلال را داشت، در آن بازی با پیراهن صبا مقابل تیم سابقش قرار گرفت و به شکلی عجیب یک پنالتی تقدیم میزبان کرد. بعدتر بازی به تساوی یک بر یک کشیده شد، اما عمران‌زاده اوایل نیمه دوم با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا حرف و حدیث‌های بسیار زیادی در مورد او به وجود بیاید.