۳۰۰ هزار نفر برای برایتون

روزی که علیرضا جهانبخش راهی برایتون انگلستان شد، صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام فقط ۱۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده داشت، اما امروز که ستاره ایرانی جزیره را ترک می‌کند، تعداد فالوورهای صفحه برایتون به ۴۲۸ هزار نفر رسیده است. این جهش چشمگیر هیچ توجیهی غیر از حضور علیرضا ندارد. خود جهانبخش در صفحه رسمی‌اش یک‌ونیم میلیون نفر دنبال‌کننده دارد و در این مدت هم پرلایک‌ترین پست‌های باشگاه برایتون، تصاویر و فیلم‌های مربوط به جهانبخش بود. جالب اینجاست که بلافاصله بعد از اعلام خبر جدایی علیرضا، ریزش صفحه برایتون شروع شد و چند هزار نفر آنجا را ترک کردند! بی‌گمان این روند طی چند روز آینده ادامه هم خواهد داشت.

   هیاهوی بیرانوند در پرتغال

علیرضا بیرانوند دیگر ستاره فوتبال ایران است که این روزها به تیمی جدید ملحق شده است. بیرو که فصل موفقی را در آنتورپ نداشت، برای فصل جدید به‌طور قرضی راهی بواویشتا در لیگ پرتغال شده و به سرعت هم روند جذب فالوور در صفحه اینستاگرام این باشگاه آغاز شده است. صفحه بواویشتا که تا هفته گذشته حدود ۳۰ هزار دنبال‌کننده داشت، حالا بیش از ۷۲ هزار فالوور دارد. تعداد لایک و کامنت‌ها هم جالب است. مثلا تصویر مهمی که از حضور افتخاری برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد در تمرینات بواویشتا منتشر شده هشت هزار لایک و کمتر از صد کامنت گرفته، اما تصویر عقد قرارداد با بیرانوند، ۳۵ هزار لایک و بیش از پنج هزار کامنت داشته است. صفحه شخصی علی بیرو، سه میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

   زلزله طارمی در پورتو

مهدی طارمی هم غیر از فصل بسیار درخشانی که در پورتو پشت سر گذاشت، یک تکان اساسی به صفحه اینستاگرام این باشگاه داد. صدالبته خود پورتو تیم نامداری است و صفحه‌اش تا پیش از حضور طارمی هم میلیونی بود، اما مهدی اثر چشمگیر خودش را گذاشت. صفحه پورتو در زمان پیوستن مهدی طارمی به این تیم یک میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت، اما امروز این تعداد به یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده است. خود طارمی هم با سه میلیون و ۴۰۰ هزار دنبال‌کننده، جزو محبوب‌ترین ورزشکاران ایرانی در اینستاگرام به‌شمار می‌رود.