هزار وعده خوبان

۲۶ اسفن۳د ۹۶

مسعود سلطانی‌فر: سرخابی‌ها سال ۹۷ واگذار می‌شوند. وزیر ورزش گفت: «کار انتقال مالکیت پرسپولیس و استقلال در سال ۹۷ با جدیت دنبال می‌شود. در ابتدا که در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتم این دو باشگاه مجمع قانونی نداشتند که برای ‌تحقق این مهم مصوبه هیات دولت را گرفتیم و خوشبختانه وضع این دو تیم ایده‌آل شده است.»

 ۵ تیر  ۹۸

مسعود سلطانی‌فر: سرخابی‌ها تا پایان شهریور واگذار می‌شوند. وزیر ورزش گفت: «مطابق قانون بودجه سال ۹۸ باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه‌ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش‌بینی شده است. واگذاری سرخابی‌ها در سال ۹۸ عمل به قانون و چابک‌سازی دولت در بخش فوتبال است.»

 ۶ شهریور ۹۸

  مسعود سلطانی‌فر: سرخابی‌ها در نخستین فرصت واگذار می‌شوند. وزیر ورزش گفت: «با مجلس تعامل و هماهنگی‌های خوبی داریم و قرار شد آنها ما را در این کار کمک کنند و من امیدوارم با تعامل و گفت‌وگوهای خوبی که با مجلس داریم بتوانیم هر چه زودتر این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنیم.»

۶ اسفند ۹۸

 مسعود سلطانی‌فر: سرخابی‌ها نیمه اول سال آینده واگذار می‌شوند. وزیر ورزش گفت: «امیدواریم وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، این واگذاری را انجام دهیم. اگر یک روز زودتر هم امکان‌پذیر باشد، این واگذاری را سریع‌تر انجام می‌دهم.»

۱۱ اردیبهشت ۹۹

مسعود سلطانی‌فر: سرخابی‌ها تابستان امسال واگذار می‌شوند. وزیر ورزش گفت: «عزم و اراده دولت برای واگذاری پرسپولیس و استقلال بسیار جدی است و به هر شکل ممکن عزم جدی دارم تا این اتفاق را رقم بزنم، زیرا تنها راه نجات این دو باشگاه، واگذاری است. این اتفاق در قالب بورس و ‌فروش سهام در اواخر مرداد امسال انجام خواهد شد.»

اول آبان ۹۹

 مسعود سلطانی‌فر: واگذاری سرخابی‌ها تا پایان پاییز انجام می‌شود. وزیر ورزش گفت: «از روزی که مجوز واگذاری سرخابی‌ها را از هیات عالی واگذاری شرکت‌های دولتی گرفتیم، برنامه زمان‌بندی داشتیم که طبق آن پیش رفتیم. فکر می‌کنم کار واگذاری را تا پاییز ۱۳۹۹ انجام دهیم تا دو باشگاه به صورت فرابورس به مردم، هواداران و علاقه‌مندان واگذار شود.»

 ۱۳ دی ۹۹

مسعود سلطانی‌فر: تلاش می‌کنیم سرخابی‌ها پیش از پایان سال وارد بازار سرمایه شوند. وزیر ورزش گفت: «کاری که باید در طول پنج سال صورت می‌گرفت، طی چند ماه گذشته انجام شده. انتظار دارم اعضای هیات‌مدیره و مدیران دو باشگاه، مراحل پایانی را با جدیت به سرانجام برسانند تا پیش از پایان سال، سرخابی‌ها وارد بازار سرمایه شوند.»

 ۳۰ بهمن ۹۹

مسعود سلطانی‌فر: سهام سرخابی‌ها تا پایان کار دولت دوازدهم واگذار می‌شود. وزیر ورزش گفت: «فکر می‌کنم که اگر موافقت‌های لازم گرفته شود، کار خصوصی‌سازی تا چند هفته آینده و شاید تا پایان سال انجام شود. کار‌های پایانی هم در حال انجام شدن است و نهایی کردن واگذاری، در اختیار سازمان خصوصی‌سازی و شورای عالی بورس است.»