خیانت نکرد! کریس و اوله؛ همبازیان قدیمی به هم رسیدند

 صبح روز جمعه، یعنی چند ساعت پیش از امضای قرارداد کریس با یونایتد، بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند رونالدو با سیتی تمام کرده و در ازای دریافت سالانه ۳۰میلیون یورو، شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد. انتشار این خبر باعث واکنش منفی و شدید یونایتدی‌ها شد؛ چرا که چنین انتقالی برای بازیکن پیشین شیاطین سرخ، حکم «خیانت» داشت. در همان ساعات حتی ویدئوهایی منتشر شد از هواداران خشمگین یونایتد که در حال به آتش کشیدن پیراهن‌های رونالدو بودند. وین رونی هم مصاحبه کرد و گفت باورش نمی‌شود کریس چنین تصمیمی بگیرد. در نهایت اما او با چرخشی تاریخی و غیرمنتظره، سر از تئاتر‌رویاها در‌آورد و به عضویت باشگاهی در آمد که اولین بار آنجا به شهرت جهانی رسید.

قرارداد کریس با شیاطین سرخ دو ساله است و یک فصل دیگر قابلیت تمدید دارد. به این ترتیب اوله‌گنار سولشایر هم امیدوار خواهد بود رونالدو به تیمش برای تصاحب عنوان قهرمانی در لیگ رقابتی و دشوار جزیره کمک کند. باشگاه انگلیسی آشکارا از خرید جدیدش خوشحال است و این شادی در بیانیه آنها به وضوح دیده می‌شود: «منچستریونایتد خوشحال است تایید کند که با باشگاه یوونتوس برای انتقال کریستیانو رونالدو به توافق رسیده است. کریستیانو که پنج بار برنده توپ طلا شده، ۳۰ بار در مسابقات متفاوت به قهرمانی رسیده و پنج بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است، حالا به خانه‌اش برمی‌گردد. همه در باشگاه مشتاق خوشامدگویی به کریستیانو هستند.»

خود رونالدو هم بعد از قطعی شدن این انتقال در پیامی محبت‌آمیز از یوونتوسی‌ها تشکر کرد: «امروز من یک باشگاه شگفت‌انگیز را ترک می‌کنم که بزرگ‌ترین باشگاه در ایتالیا و یکی از بزرگ‌ترین‌ها در سراسر اروپاست. من قلب و روحم را برای یوونتوس گذاشتم و همیشه تورین را دوست خواهم داشت. هواداران همیشه به من احترام گذاشتند و من از آنها تشکر می‌کنم. البته به هر چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم، اما با این وجود ما یک داستان بسیار زیبا با هم نوشتیم.»