مهدی ژاکتت را به من بده

تیم پورتو در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال مقابل موریرنسه به برتری ۵برصفر رسید و ستاره ملی‌پوش ایرانی ۹۰ دقیقه در ترکیب پورتو حضور داشت و توانست ۲ گل به ثمر رساند. او پس از پایان مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه گفت این بازی هم برای من خوب بود و هم پورتو چون ما ۳ امتیاز بازی را گرفتیم. من به این گل‌ها نیاز داشتم و امیدوارم بتوانم بیشتر از این‌ها گل بزنم. طارمی درباره گل مردود شده‌اش در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید هم گفت اگر گل نبود پس پنالتی بود چون به نظرم خطا واضح بود. البته این مسائل برای گذشته است و من نمی‌خواهم درباره اتفاقات گذشته صحبت کنم. نگاهم رو به جلو است و تمام تمرکزم همیشه برای مسابقات آینده است. این برد به ما اعتماد به نفس خوبی داد و ما می‌خواهیم در بازی بعدی نمایش بهتری از خودمان به اجرا بگذاریم. در این مسابقه از سوی لیگ پرتغال لوئیز دیاز به بهترین بازیکن زمین شناخته شد و «فابیو ویرا» به خاطر ۳ پاس گل به ارزشمند‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

طارمی درباره اینکه چرا بهترین بازیکن زمین نشده گفت: ما بازیکنان با کیفیت زیادی داریم و فابیو ویرا بازیکن بسیار خوبی است. او ۳ پاس گل در این مسابقه داد و اصلا کاری به پاس گل‌هایش ندارم، او بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت بالایی دارد. او بازی درگیرانه دارد و همه توانش را در بازی می‌گذارد. به نظرم او بهترین بازیکن زمین بود. یک نکته جالب اینکه در جریان این بازی یکی از هواداران پورتو با بنری در دست از مهدی طارمی به زبان فارسی نوشته بود مهدی ژاکتت را به من بده!

این هفته برای کریم انصاری‌فرد هم هفته خوبی بود. اوفی و آاِک در هفته دوم سوپرلیگ یونان به دیدار هم رفتند که این دیدار با تساوی ۳-۳ به پایان رسید. سه بازیکن ایرانی در این تیم یونانی حضور دارند که احسان حاج‌صفی حضور کاملی در ترکیب آاِک داشت و کریم انصاری‌فرد نیز از دقیقه ۶۲ برای این تیم وارد میدان شد و توانست گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک امتیاز را برای این تیم به ارمغان بیاورد. میلاد محمدی بازیکن جدید این تیم نیز جایی در ترکیب نداشت.

همچنین علیرضا جهانبخش هم برای تیمش بازی کرد. در هفته پنجم رقابت‌های لیگ هلند تیم فوتبال فاینورد توانست با ۴ گل آیندهوون را از پیش‌رو بردارد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد. علیرضا جهانبخش که اخیرا جایزه زیباترین گل ماه باشگاه خود را به دست آورد، از ابتدا در ترکیب تیم خود به میدان رفت و ۸۵ دقیقه در زمین بود و در ادامه تعویض شد. ینس تورنسترا دو بار، برایان لینسن و سیریل دسرس برای تیم فاینورد گلزنی کردند تا این تیم ۹ امتیازی شود و در رده پنجم قرار گیرد.