سوگ

کارگردان: مرتضی فرشباف

تهیه‌کننده: جواد نوروز بیگی

بازیگران: شراره پاشا، کیومرث گیتی، امیرحسین ملکی و عادل یراقی

خلاصه داستان: نیمه شب دعوای شدیدی میان زن و شوهری درمی‌گیرد. آنها که در خانه یکی از اقوام هستند، شبانه بیرون می‎زنند؛ اما فرزندشان را همراه خود نمی‌برند. اتفاق بدی می‌افتد که...

 

یک ایستگاه جلوتر

کارگردان: سامان استرکی

 تهیه‌کننده: علیرضا شجاع

بازیگران: دومان اشرفی، زهرا سلطانی، علی طالشی، فاطمه محمدی، حافظ کهنمویی و رعنا الهه‌فر

خلاصه داستان: عباس بعد از بیست سال به روستای محل تولدش بازگشته تا چند روزی را در آنجا به استراحت بپردازد. اهالی روستا مطلع می‌شوند که طبق تشخیص پزشکان عباس به بیماری سختی گرفتار است و چند روز بیشتر زنده نخواهد بود. اهالی با رجوع به عباس از او می‌خواهند نامه‌هایی که برای مرده‌هایشان می‌نویسند با خود به آن دنیا و نزد مرده‌های‌شان ببرد؛ چراکه در آن روستا عباس تنها کسی است که از زمان مرگش با خبر شده و به این ترتیب نامه‌ها در زیر خاک نمی‌پوسد.

 

ویولونیست

کارگردان: محمد علی طالبی

تهیه‌کننده: محمد علی طالبی

بازیگران: کیانوش شهنازی، صبا فدایی، پیمان مقدمی، علیرضا طالبی و سامان نو

خلاصه داستان: کیانوش پسر نوجوان که نوازنده دوره‌گرد است در خیابان‎های شلوغ شهر تهران ویولون می‌زند تا به خانواده‌اش که در شهرستان زندگی می‌کنند، کمک کند.یک روز با دختر نوجوانی آشنا شده به او دل می‌بندد؛ اما با ربوده شدن ویولون زندگی‌اش به‌هم می‌ریزد.

 

پریناز

کارگردان: بهرام بهرامیان

تهیه‌کننده: عبدالحمید نجیبی

بازیگران: فاطمه معتمد آریا، مصطفی زمانی، حمید فرخ‌نژاد، فرهاد آییش، طناز طباطبایی، امیرحسین فتحی، مژگان بیات و فرخ نعمتی

پریناز، دختر هفت ساله‌ای است که در اثر یک حادثه مادرش را از دست داده است و تنها خاله‌اش، به‌دلیل وسواس شدید از نگهداری او سرباز می‌زند. اما با گذشت زمان خاله‌اش پشیمان می‌شود و دنبال او می‌گردد.