خصوصیات ماشین‌آلات حفاری  DTH

ماشین‌آلات حفاری سانوارد - به عنوان بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات حفاری کشور چین- علاوه بر دارا بودن امکانات اشاره شده در قبل، دارای قابلیت‌های مضاعفی نیز هستند که با توجه به ارزش مالی و سرمایه‌ای این ماشین‌ها، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تصمیم گیرندگان در هنگام تامین و خریدمد نظر قرار گیرد.

قابلیت‌های ماشین آلات حفاری  DTHسری SWD سانوارد:

-تنظیم سطح حفاری در جهات مختلف و افزایش دامنه کار در ماشین‌آلات سری SWD از طرق ذیل میسر می‌‌شود:

* بازوی نگهدارنده دکل با قابلیت حرکت به سمت چپ و راست

* دکل با امکان حرکت دورانی

* قابلیت تنظیم ارتفاع بازوی نگهدارنده

* قابلیت تنظیم زاویه بازوی نگهدارنده و دکل

* دکل با قابلیت حرکت بالا و پائین

-عملکرد چرخش، تنظیم راد، تنظیم ارتفاع و جابجایی در دریل واگنهای سانوارد از طریق سیستم هیدرولیکی یا فرمان‌های الکتریکی کنترل می شوند.

-در دریل واگن‌های سری  SWD سانوارد، تنظیم فشار مکان حفاری به طور اتوماتیک قابل کنترل بوده که می‌تواند از آسیب‌دیدگی به راد و مته به طور موثر جلوگیری کرده و قابلیت اطمینان سیستم را افزایش دهد.

- کابین ارگونومیک سری SWD، مجهز به صندلی قابل تنظیم، سیستم تهویه هوا، گرمایش و سرمایش وسیستم نظارتی کاملا یکپارچه بوده و به صورت لحظه‌ای امکان نظارت بر عملکرد دستگاه را در اختیار اپراتور قرار می‌دهد.

- ساختار پیشرفته سیستم مکش گرد و خاک با عملیات چرخش موثر هوا، در دریل واگن‌های سری SWD سانوارد سبب بهبود عملیات حفاری در حین فعالیت می‌‌شود.

بالغ بر۱۰۰۰دستگاه از محصولات این شرکت به کشورهای استرالیا، روسیه، مغولستان، کانادا و بیش از بیست کشور دیگر صادر شده است. این محصولات نقش مثبتی در پیشبرد پروژه‌های حفاری و انفجاردر سر تا سر دنیا داشته و در معادن و محیط‌های سخت آزمون خود را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، به نحوی که  در دمای کمتر از منفی ۳۰ درجه درروسیه، دمای بالاتر از  ۴۵ درجه در نامیبیا و ارتفاع بیش‌از ۵۳۰۰ متر در تبت و همچنین در رودخانه‌ها با موفقیت به انجام عملیات پرداخته و خود را به عنوان رقیبی جدی در میان دیگر برندهای معروف مطرح کرده‌اند. شرکت سانوارد بر اساس شعار «خواسته‌های مشتری، ارزش‌های سازمان»، سیستم خدمات پس از فروش کاملی را راه‌اندازی کرده است. گروه تجهیزاتی بین‌المللی سانوارد بیش از ۳۰ دفتر،۱۰۰ نمایندگی و هزاران فروشنده و مراکز خدمات پس از فروش در سراسر جهان دارد.

در همین راستا، واحد سرویس و گارانتی شرکت چین ران ماشین به عنوان نماینده رسمی‌ و انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت سانوارد  در ایران، همزمان با دریافت درخواست هرگونه خدمات از سوی مشتریان، در کوتاه‌ترین زمان در اقصی نقاط کشور قادر به اعزام اکیپ فنی است. این شرکت علاوه بر تعمیرگاه مرکزی و مجموعه متمرکز خدمات فنی و آموزشی مستقر در تهران، با استفاده از خودروهای مجهز، پرسنل آموزش دیده و تجهیزات موردنیاز دارای توانایی گسترده تعمیرات سیار و خدمات فنی از قبیل نظارت کامل و به موقع بر موقعیت تیم‌های سیار با استفاده از سیستم GPS در سراسر کشور، انجام سرویس پیشگیرانه (PM)، عیب‌یابی و رفع ایراد ماشین‌آلات در محل سایت مشتری، انجام سرویس‌های دوره‌ای و... است.

ماشین آلات سنگین