سامانه خدمات الکترونیکی «همراه من»

دسترسی سریع و آسان به خدمات غیرحضوری، صرفه‌جویی در زمان و امکان دریافت خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری از مزایای سامانه خدمات الکترونیکی همراه من بوده و مشترکین می‌توانند با مراجعه به این سامانه خدمات به شرح زیر را دریافت کنند:

- مشاهده و پرداخت صورت‌حساب پایان‌دوره و میان‌دوره

- مشاهده موجودی و خرید شارژ

- دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد

- فعال‌سازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های نوترینو

- فعال/  غیرفعال‌سازی پیامک‌های تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا

- جست‌وجو، انتخاب و فعال‌سازی آوای انتظار

- مشاهده و فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی و هدایا

- شرکت در نظرسنجی و اعلام نظرات و پیشنهادات

- دسترسی آنلاین به پشتیبانی

- مشاهده امتیاز و بهره‌مندی از جوایز باشگاه مشتریان همراه اول

- و سایر خدمات متنوع

راهنمای نصب و استفاده از اپلیکیشن

مشترکین می‌توانند با مراجعه به نشانی my.mci.ir نسبت به دریافت و نصب اپلیکیشن بر روی گوشی خود اقدام کنند. پس از نصب نرم‌افزار، لازم است از طریق دکمه ثبت‌نام، در سامانه ثبت‌نام انجام شود. به این منظور پس از ورود شماره تلفن همراه و تصویر امنیتی، کد فعال‌سازی به شماره تلفن مشترک پیامک خواهد شد. با ورود کد فعال‌سازی، مشترک می‌تواند یک رمز منتخب برای ورود به سامانه تعریف کند. با ورود شماره تلفن و رمز منتخب، امکان دریافت خدمات متنوع غیرحضوری از طریق اپلیکیشن یا پرتال «همراه من» به نشانی my.mci.ir برای مشترکین فراهم می‌شود.


باشگاه مشتریان همراه اول

باشگاه مشتریان همراه اول با نام باشگاه فیروزه‌ای در راستای قدردانی از اعتماد مشتریان همراه اول و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، تقویت ارتباطی تعاملی بین همراه اول و مشترکین جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر و افزایش رضایتمندی ایجاد شده است. مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه‌ای، می‌توانند در ازای پرداخت و همچنین شرکت در برخی فعالیت‌ها نظیر دعوت از دوستان و... امتیاز کسب کرده و از مزایای مختلف باشگاه مشتریان بهره‌مند شوند. جهت عضویت در باشگاه فیروزه‌ای به اپلیکیشن یا پرتال همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه کنید.

- بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک

- گوشی هوشمند

- دانگل و مودم

- دریافت سفر رایگان

- بازدید رایگان از مراکز تفریحی

- امکان شرکت در قرعه‌کشی‌ها (به‌زودی)

- امکان شرکت در نظرسنجی‌ها (به‌زودی)

ایران تلکام 2017