معرفی سیم کارت 1000

- بسته خوشامد ۱۰۰۰ شامل:

 - بسته مکالمه ۲۹۹ ریال به مدت ۳ ماه

به منظور ایجاد امکان بهره‌مندی کلیه افراد از این طرح، دو شیوه پرداخت نقدی و اقساطی در نظر گرفته شده است.با اولین تراکنش مشترک دائمی جدید، این بسته فعال می‌شود و پس از اتمام بسته خوشامد، بسته مکالمه ۲۹۹‌ریالی به مدت ۹۰ روز به صورت خودکار قابل استفاده خواهد شد. مشترک دائمی حداکثر یک ماه مهلت دارد تا سیم‌کارت فعال‌شده را در گوشی قرار داده تا اولین تراکنش اتفاق افتد. از این زمان یک هفته فرصت دارد تا از بسته خوشامد خود استفاده کند.

 رند اول

خوش‌خطی برازنده شماست...

شماره‌های رند همراه اول همواره از دید مشترکین موید برند شخصی و تجاری آنها بوده، به سهولت به ذهن سپرده می‌شود و می‌تواند یکی از عوامل موفقیت در کسب‌وکار آنها باشد. به همین منظور همراه اول با توجه به استقبال بی‌نظیر مخاطبان، همانند سال گذشته واگذاری شماره‌های رند خود را از طریق برگزاری حراج آنلاین ادامه داده است. شما می‌توانید به راحتی صاحب یکی از این شماره‌های ارزشمند اپراتور اول باشید. کافی است با شرکت در حراج‌های آنلاین شماره‌های رند که به صورت هفتگی در سامانه رند همراه اول به آدرسhttps:/ / rond.mci.ir  برگزار می‌شود شرکت کنید و ضمن تجربه یک رقابت جذاب, یکی از برندگان این رقابت باشید. در طرح «همراه نیکوکار» نیز، از تاریخ ۱۸ مهرماه شماره‌های رند همراه اول به نفع امور خیریه، به مدت یک هفته به فروش رفت. کلیه عواید حاصل از این حراج، با کمک موسسه «امداد اول» صرف امور خیریه شامل کمک هزینه مدرسه‌سازی در مناطق محروم، طرح اکرام ایتام و محسنین، کمک هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج، کمک هزینه تحصیل کودکان نیازمند، طرح هم‌سفره (مربوط به رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند) خواهد شد.

درگاه‌های آنلاین همراه اول

همزمان با تحولات اخیر در حوزه دیجیتال و تغییر رفتار مصرف‌کنندگان به سمت خرید اینترنتی و همچنین در راستای جلب رضایت و بهبود تجربه مشتری، همراه اول در سال گذشته مبادرت به تقویت و توسعه درگاه‌های فروش آنلاین خود کرده است:

فروشگاه اول

شما می‌توانید در این فروشگاه تجربه یک خرید آسان و راحت را در حوزه محصولات همراه اول داشته باشید. امکان خرید، ثبت سفارش و پرداخت آنلاین در کلیه ساعات شبانه‌روز، تحویل رایگان محصولات درب منزل و امکان جست‌وجو و مقایسه محصولات از ویژگی‌های این فروشگاه آنلاین است.

سامانه گلچین همراه اول

جهت رفاه حال مشتریان در خرید سیم‌کارت همراه اول، در سامانه گلچین منتخبی از شماره‌های دائمی و اعتباری این اپراتور برای انتخاب در دسترس است. شما می‌توانید در صورت نیاز به خرید سیم‌کارت، با مراجعه به این سامانه شماره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین در ایام نمایشگاه، گلچینی از شماره‌های مناسب همراه اول در این سامانه جهت خرید عموم قرار خواهد گرفت. مشترکین می‌توانند هر روز جهت انتخاب و خرید این شماره‌ها به سامانه گلچین به نشانی https:/ / sim.mci.ir مراجعه کنند.

پرتال خرید شارژ الکترونیکی همراه اول

با استفاده از درگاه آنلاین همراه اول به آدرس https:/ / evoucher.mci.ir همیشه شارژ باشید. خرید شارژ از پرتال همراه اول توسط شما، کمک به طبیعت است و هرساله میلیاردها تومان صرفه‌جویی در استفاده از روش‌های الکترونیکی شارژ در مقایسه با شارژ کاغذی اتفاق می‌افتد. با مراجعه به این سامانه و خرید شارژ برای خود و دیگران از مزیت ویژه پنج درصد تخفیف نیز بهره‌مند خواهید شد.

درگاه فروش تلفنی

شما می‌توانید تقاضای خرید محصولات همراه اول شامل مودم و گوشی را از طریق ارسال پیامک رایگان به سرشماره ۸۰۱۸ (ثبت سفارش مودم عدد ۱ و گوشی عدد ۲۲) ثبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان محصول مورد تقاضا درب منزل توسط نمایندگان همراه اول تحویل شما خواهد شد. جهت ارائه توضیحات در رابطه با محصول مورد تقاضا و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نیازمندی شما اپراتور درگاه فروش تلفنی همراه اول با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۹۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت. ذکر این نکته ضروری است که سرشماره ۸۰۱۸، سرشماره مورد اعتماد شما از سمت همراه اول است.

رونمایی از رنج جدید شماره‌های همراه اول در گلچین

رنج جدید شماره‌های اعتباری اپراتور اول با سرشماره ۰۹۹۱۹ در سامانه گلچین رونمایی می‌شود. در ایام نمایشگاه هر روز ۱۰۰۰ شماره اعتباری از سرشماره جدید در سامانه گلچین عرضه خواهد شد.