گوآرت

دسته‌بندی: عکاسی

حجم: ۸ مگابایت

قیمت: رایگان

آخر هفته

این برنامه عکاسی است برای دوستداران عکاسی. با ویژگی‌های مختلفی که به شما کمک می‌کند عکس‌ها و تصاویر خود را به تابلوهای نقاشی زیبا تبدیل کنید. این برنامه آنلاین است و همچون سایر برنامه‌ها نیازمند وصل شدن به اینترنت است. به نظر می‌رسد اولین برنامه برپایه هوش مصنوعی واقعی در ایران است که عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کند و می‌تواند همچون نقاشی بزرگ با کیفیت بی‌نظیر چاپ شود. برخی ویژگی‌های مهمی که این برنامه دارد شامل استفاده از آخرین فناوری هوش مصنوعی پیشگام، تبدیل فوری عکس‌هایتان به عکسی هنری (با استفاده از قالب‌های از پیش طراحی شده، سبک‌های شبیه‌سازی نقاشی از ونگوگ تا مونه، امکان انتخاب بین ده‌ها سبک هنری مختلف، امکان تولید و ذخیره عکس‌ها به‌صورت فول اچ دی در سایزهای ۲۸۸۰ × ۲۸۸۰px، فیلترهای منحصر به فرد که مختص به خود GoArt هستند و جای دیگری نمی‌توانید پیدایشان کنید، هر هفته دو اثر جدید به‌طور زنده و خلاق، به‌صورت هدیه ارائه می‌شود و امکان به اشتراک‌گذاری سریع در شبکه‌های اجتماعی را نیز دارد.

 

چند کالری

دسته‌بندی: ورزش و تغذیه سالم

حجم: ۴/ ۱ مگابایت

قیمت: رایگان

آخر هفته

این برنامه قصد دارد راهکار ساده‌ای برای شما که اضافه وزن دارید یا در فکر افزایش وزن هستید ارائه دهد. بهترین رژیم لاغری یا رژیم چاقی برای شما تغذیه سالم و تنظیم میزان کالری دریافتی بدن شما و بعد از آن افزودن فعالیت روزانه خود و تحرک است. برای این کار لازم است در هر روز میزان کالری دریافتی بدنتان و همچنین میزان مصرف کالری خود را یادداشت کنید. این برنامه کالری مورد نیاز روزانه شما را با توجه به وزن، قد، جنسیت و میزان تحرک شما به‌صورت خودکار محاسبه می‌کند. کافی است کالری مقدار مصرفی هر ماده غذایی یا فعالیت را وارد کنید. لیستی از مواد غذایی مصرف شده خود یا فعالیت‌های انجام شده به همراه جمع کل کالری مصرف شده خود مشاهده خواهید کرد.

می‌توانید هر یک از موارد این لیست را در بخش امروز ببینید و در صورت تمایل آن را حذف کنید. با دیدن تاریخچه در پایان هر روز قادر خواهید بود میزان موفقیت یا شکست در رژیم خود را بررسی کنید. شما می‌توانید این تاریخچه را حذف و ویرایش کنید و در صورت تمایل با دوستان و پزشک معالج خود به اشتراک بگذارید. اگر بیش از یک روز از برنامه برای محاسبه کالری خود استفاده کنید نمودار زیبایی برای ارزیابی بهبود وضعیت وزن خود و نمودار دیگری برای ارزیابی میزان کالری‌های مصرفی روزانه خود خواهید دید. این برنامه شامل لیست کاملی از انواع مواد غذایی و کالری آنها و همچنین انواع تحرک‌ها و کالری مصرفی آنها است و شما با وارد کردن میزان مصرف هر غذا و مدت زمان هر تحرک بقیه محاسبات را بر عهده برنامه می‌گذارید. البته برای افرادی که کالری مجاز روزانه خود را از پزشک تغذیه گرفته‌اند امکان وارد کردن دستی میزان کالری مجاز روزانه فراهم شده است.

 

 تیک تیم

دسته‌بندی: کاربردی

حجم: ۶/ ۲ مگابایت

قیمت: رایگان

آخر هفته

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند با نظم و آرامش فعالیت‌ها و رویدادهای مهم زندگیتان را برنامه ریزی و انجام دهید. برای اهدافتان سررسید تعیین و بدون استرس زمانتان را مدیریت کنید. اگر ایده‌ای در ذهن دارید یا می‌خواهید به هدفی برسید و کاری را به سرانجام برسانید یا حتی لیست خریدی تهیه کنید، تیک‌تیم به شما کمک می‌کند بیشترین استفاده از روزتان را داشته باشید. فعالیت شما می‌تواند شامل تماس، ارسال پیام، یادآوری موارد مهم، چک کردن ایمیل و هر کار دیگری باشد. به کمک این نرم‌افزار در چند ثانیه فعالیت‌هایتان را ثبت و برایشان یادآور تعیین کنید و با اولویت‌بندی مهم‌ترین‌ها را زودتر انجام دهید. رویدادها اغلب آغاز و پایان و همچنین مکان خاصی دارند. مانند ویزیت دکتر، جلسه، قرار ملاقات و... با تنظیم یادآورهای متعدد برای هر رویداد و افزودن تکرار به آنها هیچ رویدادی را از دست ندهید.

هر کاری که شامل بازه‌ زمانی و مجموعه‌ فعالیت‌هایی خاص باشد، یک هدف است. انجام پروژه‌ای کاری یا شخصی، کلاس یا دوره‌ای خاص، تغییر یک عادت بنابراین با ثبت اهداف در تیک‌تیم و اندازه‌گیری پیشرفت هر هدف، همیشه در مسیر اهدافتان حرکت می‌کنید. گاه باید چیزی را یادداشت کنیم تا آن را فراموش نکنیم و بعدا برنامه‌ریزی کنیم. ایده‌ای جالب، متنی کوتاه یا کاری ضروری. با ثبت کردن سریع و ساده‌ کارهایتان در تیک‌تیم دیگر هیچ چیز را فراموش نمی‌کنید. کیفیت زندگی انسان‌های موفق در انجام دادن فعالیت‌های مهم و ضروری در زمان درست است. با تیک‌تیم کارها را با سرعت و سهولت اولویت بندی کنید تا به موقع یادآوری شوند.

 

 مادر شو

دسته‌بندی: دارو و درمان

حجم: ۸/ ۵ مگابایت

قیمت: رایگان

داشتن یک برنامه منظم برای دوران بارداری می‌تواند یکی از راه‌های طی کردن این مسیر ۹ ماهه به‌صورت آرام باشد. این اپلیکیشن امکانات زیادی مثل تعیین زمان زایمان، آموزش شناخت نشانه‌های خطر در بارداری، یادآوری آزمایش‌ها و سونوگرافی‌ها، آموزش راهکارهای کم کردن عوارض بارداری، تعیین زمان تخمک‌گذاری و حتی تعیین وزن‌گیری مناسب را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین با این نرم‌افزار می‌توانید از تهیه و بازنگری تک‌تک مقالات و ابزارهای مادرشو زیر نظر پزشکان و متخصصان، تمام محتوا شامل مقالات، فیلم‌ها و تصاویر با توجه به شرایط حاکم و قوانین بهداشتی و درمانی ایران بهره مند شوید

 

والیبال آنلاین

دسته‌بندی: ورزشی

حجم: ۹/ ۲۲

قیمت: رایگان

آخر هفته

این یک نرم‌افزار بازی والیبال آنلاین به‌صورت سه‌بعدی و رقابتی است. شما می‌توانید بازی والیبال آنلاین را به‌صورت آنلاین با حریف ناشناس یا با دوستانتان در جمع به‌صورت دوستانه یا یک نفره و آفلاین بازی کنید. در این بازی شما می‌توانید بازیکن‌های برتر والیبال را بر اساس قدرتشان انتخاب کنید و رکورد خود را بین والیبالیست‌های برتر به‌صورت هفتگی و کلی ثبت کنید.

 

 متمرکز بمون

دسته: کاربردی

حجم: ۶/ ۲ مگابایت

قیمت: رایگان

آخر هفته

برای کنترل کردن استفاده از شبکه‌های اجتماعی استفاده از این نرم‌افزار پیشنهاد خوبی برای شماست. پایش به شما کمک می‌کند تا نرم‌افزار‌هایی که مانع از تمرکز شما می‌شوند را همانند تلگرام، اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و... به‌صورت موقت مسدود کنید و روی کارتان متمرکز شوید. این نرم‌افزار مسدود‌کننده می‌تواند برای زمان و تاریخ دقیق تنظیم شود. با انتخاب کردن نرم‌افزار‌هایی که باعث می‌شوند حواستان پرت شود،این نرم‌افزارها به‌صورت موقت توسط پایش مسدود می‌شود و هیچ اعلانی از این نرم‌افزارها منتشر نمی‌شود و قابلیت اجرا شدن را ندارند.