شاید عشق نبود

کارگردان: سعید ابراهیمی‌‌فر

 تهیه‌کننده: آرش سجادی حسینی، علی گلبهاران

بازیگران: سعید ابراهیمی‌فر، پانته‌آ بهرام، سعید پورصمیمی، نیکی کریمی، مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، حسن پورشیرازی، مهدی احمدی، لاله اسکندری، سحر ذکریا، حمید رفیعی، سیروس همتی و سیامک انصاری

خلاصه داستان: عروسک فروشی در پارک، ماجراهایی که بر سر دوست سینماگرش آمده‌است را برای دختر جوانی بازگو می‌کند. دختر جوان که از عوامل فیلمی است که در آن‌سوی پارک مشغول فیلم‌برداری آن هستند، در انتها به هویت مرد عروسک فروش پی می‌برد.

پناهگاه

کارگردان: عباس سندی

تهیه‌کنندگان: عباس سندی

بازیگران: مستند

خلاصه داستان: درباره مکانی در حومه شهر رشت است که برای نگهداری و درمان حیوانات مختلف احداث شده است و مدیریت آن را زنی جوان بر عهده دارد.

کله سرخ

کارگردان: کریم لک‌زاده

 تهیه‌کننده: مهدی رشیدی

بازیگران: بهزاد دورانی، علی باقری، سونیا سنجری، مونا محمودزاده، وحید حبیبیان، میلاد اکبرنژاد، لیلا طاهر پسند، احد محمدکرمی و وحید کفراش

خلاصه داستان: فرهاد پس از سال‌ها به زادگاهش، روستایی کوهستانی برمی‌گردد، وقتی قتلی پیش چشمش رخ می‌دهد، در جست‌وجوی حقیقت پا در جنگلی می‌گذارد که کسانی در انتظار او هستند.

بزم رزم

کارگردان: سید‌وحید حسینی

 تهیه‌کننده: سید‌وحید حسینی و مهدی همایونفر

بازیگران: مستند

خلاصه داستان: سرگذشت پر فراز و نشیب موسیقی ما در سال‌های جنگ است. روایت همزمان دو داستان است: داستان جوانانی که برای حفظ میهن از جان گذشتند و داستان اهل موسیقی که از یکسو به زبان و ابزار خود در راه وطن وارد میدان شدند و از سویی دیگر برای حفظ موسیقی ایرانی کوشیدند و پیروز این هر دو میدان ایران است و موسیقی ایران.