قفس مرگ /  شهر داروین، استرالیا

چیزی که تجربه می‌کنید عادی نیست. قرار است زیر آب باشید و درون یک قفس؛ قفسی که اطراف آن مملو از کروکودیل است و یک زاویه دید ۳۶۰‌درجه‌ای دارید. از آنجا غذا خوردن کروکودیل‌ها را تماشا می‌کنید و ترس و وحشت به وجودتان راه خواهد یافت.

پیاده‌روی صخره‌ای / پارک جنگلی ملی ژانگ‌جیاجیه، هونان، چین

پیشنهاد بعدی پیاده‌راهی است به طول ۱۰۰ متر و عرض ۶/ ۱ متر که به کوهستان تیانمن متصل است. کفِ این مسیر شیشه‌ای است و هرکس جرأت کند پایین را نگاه کند، مطمئناً سرگیجه عجیبی خواهد گرفت. منظره‌هایی که از آن ارتفاع قابل مشاهده است، چیزهایی نیستند که هرروز با آن مواجه شویم.

تخته‌سواری آتشفشانی / آتشفشان مومباکو، گرانادا، اسپانیا

در گرانادا می‌توانید یکی از عجیب‌ترین تجربیاتتان را داشته باشید؛ سر خوردن روی سنگ‌ها و گرد و خاک دامنه‌ آتشفشان! یک سرازیری ۷۲۸ متری را با سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت سر می‌خورید و تنها وسیله محافظتی‌ای که دارید هم لباسِ پرش شماست.

پیاده‌روی روی لبه پتگاه / برج سی‌ان، تورنتو، کانادا

برج سی‌ان با ۱۱۶۸ فوت ارتفاع بلندترین جاذبه گردشگری تورنتو است. حالا فرض کنید قرار است روی لبه بالاترین نقطه این برج راه بروید. چه حسی به شما دست می‌دهد؟ هیجان با ترس همراه می‌شود. افراد زیادی خواهان تجربه آن لحظه هستند.

گودال آبیِ دین /  جزیره لانگ، باهاما

اقیانوس‌های پهناور و مرموز در سرتاسر جهان وجود دارند و با عجایبی که از خود نشان می‌دهند، انسان را شگفت‌زده می‌کنند. حالا شما می‌توانید به جزیره لانگ بروید و درون عمیق‌ترین گودال آبیِ جهان شیرجه بزنید. به شکلی می‌توان گفت این گودال راه ورودی به اقیانوس است که از طریق آن می‌شود شگفتی‌های اقیانوس را کشف کرد.

صرف شام در آسمان /  دوبی، امارات

اگر از عادت غذایی‌ که دارید خسته شده‌اید و دیگر نمی‌خواهید پشت میز یا روی زمین بنشینید وغذا بخورید، می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید. اگر این رستوران را انتخاب کردید، آماده یک غذا خوردن هیجان‌انگیز و البته گران هم باشید؛ چرا‌که قرار است در آسمان دوبی بنشینید و از بالا تمام اسکله‌های لب ساحل را تماشا کنید.

دوچرخه‌سواری در آسمان / پارک کوهستانی واشوزان، کوراشیکی، ژاپن

ریل این چرخ و فلک که با پدال کار می‌کند روی ستون‌های زیادی نصب شده است. اگر از این به اصطلاح دوچرخه‌ها استفاده می‌کنید، زاویه دید بسیار عالی‌ای به دریا خواهید داشت و منظره‌های زیاد و زیبایی را مشاهده خواهید کرد. در این تجربه هیجان‌انگیز، به‌جز کمربند ایمنی هیچ وسیله محافظتی دیگری ندارید!

دره رقصان /  کویینزتاون، نیوزلند

در این دره که خانه بلندترین پرش‌های صخره‌ای در جهان است، می‌توانید ۶۰ مدل مختلف از پریدن را تجربه کنید. در پرش‌های فردی، شخص یک ارتفاع عمودی ۶۰ متری را طی می‌کند و می‌تواند حتی تا ۲۰۰ متر را تاب بخورد.

38 (1)

38 (2)

38 (3)

38 (4)

38 (5)