نیویورک، ایالات متحده آمریکا

برای دومین سال پیاپی نیویورک اولین شهر مورد علاقه عکاسان اینستاگرامی بوده است. به خصوص منهتن و مراکز گردشگری‌اش مثل میدان تایمز و پارک مرکزی که به ترتیب دومین و سومین مرکز گردشگری برتر اینستاگرام هستند. پل بروکلین هم مثل موزه‌های متز و مام جزو پرعکس‌ترین مراکز توریستی جهان است.

مسکو، روسیه

میدان سرخ مسکو با معماری رنگارنگ و زیبایش می‌تواند یک پس‌زمینه زیبا برای هر عکس و هر سلیقه‌ای باشد.

لندن، بریتانیا

گالری‌های هنری و مکان‌های تاریخی لندن توانسته است موبایل هر عکاسی را که در لندن به دنبال سوژه عکاسی می‌گردد، پرکند. همچنین موزه‌های لندن مثل ویکتوریا و آلبرت و موزه تاریخ طبیعی که هرکدام هرساله در بین ده موزه برتر دنیا قرار می‌گیرند موضوعات خیلی خوبی برای عکاسی را فراهم می‌کنند.

سائو پائولو، برزیل

وقتی به عکس‌های سائو پائولو نگاه می‌کنیم شبیه به مکانی است که در حال ذوب شدن است و افراد جوان و خلاقی در کنار آن مشغول عکسبرداری هستند؛ به همین سادگی!

پاریس، فرانسه

با وجود پیاده‌روهای جدید کنار رود سن و ظاهر شگفت‌انگیز برج ایفل و وسعت بی‌نظیر موزه لوور، مسافرت به پاریس همیشه یک انتخاب خوب و عالی برای کسانی است که به سفر علاقه دارند. البته اگر این افراد بخواهند عکس‌های سفر خودشان را هم با دیگران به اشتراک بگذارند، مشکلی نخواهد بود؛ چرا که سوژه‌های فراوانی در اختیار خواهند داشت.

لس‌آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا

سواحل زیبا و خارق‌العاده لس‌آنجلس از گذشته تا به امروز با دوربین عکاسان غریبه نبوده است؛ البته این موضوع هم هست که همیشه این عکس‌ها یا در آرشیوهای شخصی نگهداری شده یا به روزنامه‌ها فروخته شده‌اند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری لس‌آنجلس که خیلی خوش‌عکس هستند می‌شود به موزه هنر و موزه بستنی اشاره کرد.

سن‌پترزبورگ، روسیه

دومین شهر بزرگ روسیه یعنی سن‌پترزبورگ هم مثل مسکو جزو زیباترین شهرهای جهان است.

جاکارتا، اندونزی

سوژه‌های فراوانی برای عکاسی در این کلان‌شهر آسیایی که مملو از انسان و ماشین است وجود دارد. جاکارتا یک شهر چهارفصل است و همین موضوع باعث می‌شود گردشگران بیشتری به این شهر وارد شوند.

استانبول، ترکیه

استانبول و مراکز گردشگری زیبا و جهانی‌اش مثل مسجد آبی، تنگه بسفر و ایاصوفیه به‌قدری فوق‌العاده هستند که هیچ گردشگری نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد.

بارسلونا، اسپانیا

با وجود سال‌های خشن و پرتلاطمی که بر بارسلونا گذشته و ضرباتی مثل حمله به لا رامبلا و ناآرامی‌های سیاسی این شهر، باز هم این شهر مورد علاقه گردشگرانی است که به اسپانیا وارد می‌شوند.

منبع: Conde nast traveler

آخر هفته

آخر هفته

آخر هفته

آخر هفته