اسکی در آندس و آلپ جنوبی

این بسته که ۷ روز و ۸ شب طول می‌کشد، شما را به چند تا از بهترین پیست‌های اسکی در جهان می‌برد؛ از نیمکره جنوبی در آرژانتین و شیلی تا نیوزیلند. سفر از پناهگاه کاواس واین در نزدیکی دره لِناس در منطقه مندوزا در آرژانتین آغاز می‌شود. در ابتدا با هلیکوپتر به یکی از پیست‌های کشور می‌روید و در انتها هم سفر را در نیوزیلند به پایان می‌رسانید. در نیوزیلند در یکی از بهترین هتل‌ها اقامت خواهید داشت و در مدتی که حضور دارید، شاهد نمایش‌های اسکی‌بازان و سفر آنها از میان کشور خواهید بود.

تمرینات جنگجویان چنگیزخان در مغولستان

چنگیزخان به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین جنگجویان تاریخ جهان به خاطر تاسیس امپراتوری مغول‌ها در قرن سیزدهم معروف است. امپراتوری مغول‌ها در روزهای اوج خودش، تقریبا یک‌چهارم جهان را تحت سلطه داشت. این بسته تعطیلات در ابتدا شما را به موزه‌ تاریخی مغولستان می‌برد؛ جایی که لباس‌های سنتی جنگجویان و گروه‌های قومی در آن وجود دارد. بعد از این گردش در موزه، نوبت به مرحله بعدی می‌رسد؛ تمرینات جنگی آغاز خواهد شد.  اورکت دست‌دوزی که به شما می‌دهند را می‌پوشید و خودتان را آماده می‌کنید؛ قرار است سه روز تمام تمریناتی را داشته باشید که جنگجویان مغول پشت سر می‌گذاشته‌اند. به شما نحوه تیراندازی با کمان و نیزه آموزش داده می‌شود. همچنین یاد خواهید گرفت چطور یک اسب را رام کنید و سوارش شوید و چطور به آن رسیدگی کنید. دو مرحله دیگر از این تمرینات شامل آموزش آشپزی غذاهای سنتی مغولی است و مرحله دیگر آموزش انواع گره‌هایی است که در شرایط سخت بسیار مفید خواهند بود.  در طول این سفر در خانه‌هایی اقامت خواهید داشت که دقیقا شبیه به خانه‌های سنتی مغولی هستند و در آنها شیوه زندگی سنتی مغولستان جریان دارد. با این روش‌ها می‌توانید کاملا خودتان را در مغولستانِ قدیم تصور کنید و از آن لذت ببرید.

درمان شمن‌ها و رقص‌درمانی در بالی

بالی همواره به‌عنوان یکی از چاکراهای زمین شناخته می‌شود. بالی جایی است که انرژی‌ها به‌طور زیادی به درمان بیماری‌ها کمک می‌کند. این نوع معالجه (معالجه شمن‌ها) بیشتر در شهر «اوبود» اتفاق می‌افتد.  در بین ترکیب معالجه شمن‌ها و نوعی رقص، کم‌کم تلألو و خرد خودِ حقیقی‌تان را پیدا می‌کنید. بعد از آن در میان رقص‌های روزانه، میزان هوشیاری و بیداری‌تان را ارتقا می‌دهید و اشتباهات را به‌عنوان درس‌های ارزشمند در نظر می‌گیرید نه به‌عنوان موانع راه.  در پایان این معالجه، با آغوش باز عشق و شورِ عمیقی نسبت به خودتان و دیگران را به قلب‌تان راه می‌دهید. روش‌های سنتی این معالجه نفس کشیدن، گوش دادن به موسیقی و آرامشی عمیق است. مطمئن باشید بعد از این سفر، نگاهتان به زندگی تغییر می‌کند و با احساس درونی‌تان رابطه بهتری می‌یابید و زندگی را با قلب هدایت می‌کنید. به نظر می‌رسد قول‌هایی که مسوول برگزاری تور می‌دهد، قابل اعتماد است.

با کولی‌های دریا در میانمار شنا کنید

مجمع‌الجزایر «مرگوی» در جنوب میانمار که به نام «برمه» هم شناخته می‌شود، خانه یک گروه نژادی به اسم «موکن» است؛ این گروه زندگی نیمه آبی-نیمه زمینی دارند و روی قایق‌هایی که خودشان می‌سازند، زندگی می‌کنند و از طریق ماهیگیری با تور و نیزه و جمع کردن علف زندگی را می‌گذرانند. موکن‌ها بیشتر زمانشان را در زیر آب به دنبال حلزون صدف‌دار می‌گردند. این نوع زندگی در طول سالیان به آنها «دید آبی» داده است؛ یعنی چشمانشان به شرایط زیر آب عادت دارد.  کسانی که از این مجمع‌الجزایر دیدن می‌کنند، می‌توانند در یکی از ۸۰۰ جزیره متعلق به موکن‌ها اقامت کنند و با مردمان آنها صحبت و معاشرت کنند. از کارهایی که در زمان اقامت می‌توانید انجام دهید می‌توان به بازدید از روستا‌ها، اجاره کردن قایق، راندن کایاک، شیرجه زدن و شنا کردن با کولی‌ها اشاره کرد.

یادگیری راه زندگی نینجاها در ژاپن

این تعطیلات خاص اجازه می‌دهد در فرهنگ ژاپن بروید و با نظم و انضباط شگفت‌انگیز و رازآلود سنتی آنها آشنا شوید؛ هنر نینجا بودن (شینوبی) و سومو. تاریخ به ما گفته است که نینجاها ماموران مخفی یا مزدور در دولت فئودال ژاپن بوده‌اند. با گذشت زمان توانایی نینجاها بیشتر با افسانه‌های محلی تلفیق می‌شود؛ برای مثال راه رفتن روی آب، توانایی نامرئی شدن و کنترل کردن المان‌های طبیعت. در این سفر که ۱۰ شب طول می‌کشد،‌ شاهد جدال سنت و مدرنیته خواهید بود؛ چیزی که به شما درباره جریان تغییرات ژاپن از آن سنت و فرهنگ شگفت‌انگیز تا به امروز دیدگاه می‌دهد. در طول این سفر می‌توانید از سرزمین‌های طبیعی ژاپن لذت ببرید.  اگر با این تور سفر کرده باشید، زمانی که ژاپن را ترک می‌کنید مثل یک کشتی‌گیر سومو مبارزه کرده‌اید، غذاهای سنتی ژاپن را خورده‌اید، هنر مدیتیشن را یاد گرفته‌اید و معابد زیبا را دیده‌اید.

آخر هفته

آخر هفته

آخر هفته

آخر هفته