بهترین برنامه‌های ای او اس در سالی که گذشت

Intro Maker

دانلود: قیمت: ۹۹/ ۱ دلار

Intro Maker اپلیکیشنی جالب است که به کاربران اجازه می‌دهد مقدمه‌ای جذاب را با استفاده از الگوهای پیش‌فرض برای ویدئوهای خود، بسازند. این نرم‌افزار برای ویدئو بلاگرها کاربرد زیادی دارد.

Face Swap

Face Swap یکی از همان اپلیکیشن‌های جذابی است که به واسطه آن می‌توان عکس صورت خود را با دیگر تصاویر جذاب ترکیب کرد. اگرچه واقعا چنین نرم‌افزارهایی جدید نیستند، ولی این‌بار ما با یکی از نرم‌افزارهای مایکروسافت روبه‌رو هستیم.

Ginger Sticker Maker

استیکرها جذاب هستند، ولی با قرار دادن صورت خود روی آنها، جذاب‌تر نیز می‌شوند. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد از سلفی‌های خود، برای iMessage استیکر بسازید.

Holo

دانلود رایگان

Holo یکی دیگر از بهترین برنامه‌های‌ای‌او‌اس در سال ۲۰۱۷ است. این نرم‌افزار توانمند با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، شخصیت‌های محبوب را در موقعیت‌ها و استایل‌های مختلف به تصاویر و ویدئوهای شما اضافه می‌کند. در این صورت داشتن یک سلفی با مرد عنکبوتی، دیگر یک رویا نخواهد بود!

Puppr

دانلود رایگان

Puppr برای آموزش سگ کوچکی که نزد خود نگه می‌دارید، توسعه پیدا کرده و نکات آموزنده‌ای برای ارتباط با حیوان خانگی شما دارد. سازندگان برای شرایطی که زنگ فیزیکی مخصوص ندارید هم صدایی مخصوص را در این نرم‌افزار گنجانده‌اند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. هرچند به‌دلیل شرطی شدن سگ، بهتر است از وسیله‌ای غیر از موبایل استفاده کنید.

Enlight Photofox

دانلود رایگان

Enlight نرم‌افزاری محبوب و توانمند در زمینه ویرایش تصاویر است. هرچند، قیمت پایه ۹۹/ ۵ دلاری آن (که در حال حاضر ۹۹/ ۳ دلار قیمت دارد) شانس امتحان کردن این اپلیکیشن را از بسیاری از افراد می‌گیرد. با این حال کاربران برای فعال کردن تمام قابلیت‌های نرم‌افزار، باید هزینه اشتراک را بپردازند.

Sticky AI

دانلود رایگان

این نرم‌افزار، صورت شما را به استیکری تبدیل می‌کند که از آن می‌توان در پلت‌فرم‌های گفت‌وگوی معروف استفاده کرد. نکنه دوست‌داشتنی در مورد این نرم‌افزار، سرعت و دقت بسیار بالای آن است. Sticky AI به خوبی قادر به تشخیص صورت و جدا کردن آن از تصویر پس‌زمینه است. در این صورت اگر یک سلفی از خود در کنار دیواری با جزئیات پایین داشته باشید، استیکر شما در کمترین زمان ممکن آماده خواهد شد.

Loopsie

دانلود رایگان

Loopsie نرم‌افزاری کاربردی است که کاربران به واسطه آن می‌توانند سینماگراف‌های جذاب را در دنیای واقعی تولید کنند. بدون شک این اپلیکیشن محل مناسبی برای ایده‌پردازی شما خواهد بود.

Logo Maker Shop

دانلود رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای)

همان‌طور که از نام این نرم‌افزار پیداست، به کمک Logo Maker Shop می‌توانید لوگو و نشان‌های مختلف را به کمک ابزارهای متنوع، طراحی کنید. هرچند برای استفاده کامل از قابلیت‌ها، باید هزینه نسخه کامل را پرداخت کرد.

BeatApp

دانلود رایگان

BeatApp ازجمله ساده‌ترین و البته بهترین برنامه‌های ای او اس در سال ۲۰۱۷ بود که به‌واسطه آن کاربران می‌توانند از بیت‌های مختلف روی پیام صوتی ضبط‌شده خود استفاده کنند.

SWRLY

دانلود قیمت: ۹۹/ ۲ دلار

SWRLY یک نرم‌افزار دوربین با قابلیت شبیه‌سازی لنز Petzval است؛ یکی از نخستین لنزهای پرتره که طراحی شده بود. این حالت با یک مرکز تیز و بلور سورئال در طراف لبه‌ها تعریف شده و SWRLY تلاش می‌کند تا این افکت را به دقت شبیه‌سازی کند. به علاوه، کاربران به واسطه ابزارها و افکت‌های متنوع می‌توانند تصاویر را به شکل دلخواه تغییر دهند.

Enlight Quickshot

دانلود رایگان

Enlight یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو در سال‌های اخیر بوده است. حالا توسعه‌دهنده آن با طراحی نرم‌افزار اختصاصی دوربین، Enlight Quickshot را به‌عنوان یک مکمل طراحی کرده است. به لطف وجود ابزارهای متنوع، +HDR، فیلترهای متعدد و ویرایشگر مخصوص، ما با نرم‌افزاری کاملی رو به رو هستیم. هرچند، قابلیت‌های حرفه‌ای و پیشرفته‌تر این نرم‌افزار نیاز به پرداخت هزینه اشتراک دارد.

Enlight Videoleap

دانلود رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای)

Videoleap اپلیکیشن دیگری از این توسعه‌دهنده توانمند است که با استفاده از ابزارهای پیشرفته، افکت‌های مخصوص، انیمیشن‌های کلیدی، استفاده از صفحه سبز و موارد دیگر، دست کاربران را برای ویرایش ویدئوها باز خواهد گذاشت.

AR MeasureKit

دانلود رایگان

در میان بهترین برنامه‌های‌ای او اس در سال ۲۰۱۷ نمی‌توان نقش واقعیت افزوده را نادیده گرفت. AR MeasureKit در واقع یک خط‌کش و ابزاری برای اندازه‌گیری آبجکت‌های مختلف در دنیای واقعی است.