مانکن‌های قلعه حسن خان-والسی برای تهران

کارگردان: سام کلانتری، زینب تبریزی

 تهیه‌کننده: مرکز گسترش و سام کلانتری

بازیگران: مستند

خلاصه فیلم: مهرداد مهدی از نخستین نوازندگان موسیقی خیابانی در ایران، قصد دارد برای برگزاری فستیوال موسیقی خیابانی در تهران، گروه خود را که سال‌ها با آنها در خیابان‌ها نوازندگی کرده است دوباره کنار هم جمع کند اما در این راه با اتفاقات و موانع متعددی روبه‌رو می‌شود.

دختر...پدر...دختر

کارگردان: پناه برخدا رضایی

تهیه‌کننده: پناه برخدا رضایی

بازیگران: رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی، حسین رحیمی

خلاصه داستان: روایتی از قصه زندگی سه خواهر در طبیعتی بکر و زیبا... یکی مسلول... یکی مجنون... یکی دلداده... در پیوند نقاشی و سینما.

دریا و ماهی پرنده

کارگردان: مهرداد غفارزاده

تهیه‌کننده: امیر پورکیان

بازیگران: همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، نادر فلاح، امیر حسین رستمی، سید جواد طاهری، علی اکبر صحرایی، ارشیا طالبی، محمد رحمانی، محمد حسین عدلی، یاشار حمیدزاده، مازیار نوروزی، محسن تمیزی

خلاصه داستان: نوجوانی ۱۷ ساله به نام احسان که نه توانایی تکلم و نه توانایی شنیدن دارد بدون ارتکاب جرم در مرکز بازپروری نوجوانان بزهکار در یک منطقه محروم به سر می‌برد. احسان چند بار تلاش به فرار از مرکز بازپروری می‌کند اما …

بزم رزم

کارگردان: سید وحید حسینی

تهیه‌کننده: سید وحید حسینی و مهدی همایونفر

بازیگران: مستند

خلاصه داستان: سرگذشت پر فراز و نشیب موسیقی ما در سال‌های جنگ است. روایت هم‌زمان دو داستان است: داستان جوانانی که برای حفظ میهن از جان گذشتند و داستان اهل موسیقی که از یکسو به زبان و ابزار خود در راه وطن وارد میدان شدند و پیروز این هر دو میدان ایران است و موسیقی ایران.