با رهبرانی بهتر جهانی بهتر می‌سازیم مراسم فارغ‌التحصیلی شرکت‌کنندگان در دوره آموزش مدیریت اجرایی Aalto EE

این مرکز، علاوه بر ارائه برنامه‌های آموزشی دانشگاهی، طیف متنوعی از دوره‌های آموزشی آزاد را نیز برگزار می‌کند و از ارائه‌دهندگان راه‌کارهای شخصی‌سازی‌شده است. این خدمات باکیفیت، که با هدف ارتقای رهبری سازمانی ارائه می‌شوند، به شکل‌گیری سازمان‌هایی برنده کمک می‌کنند. برنامه‌های آموزشی Aalto EE مسیر یادگیری هدفمند و پیشرفت شغلی را تسهیل می‌کند. موفقیت Aalto EE در دستیابی به جایگاهی برتر در رتبه‌بندی روزنامه فایننشال تایمز گواهی بر کیفیت بالای خدمات این مرکز است. بر اساس این رتبه‌بندی جهانی، Aalto EE یکی از ۵۰ ارائه‌دهنده برتر خدمات آموزشی در حوزه مدیریت است.

دانشگاه آلتو رویکرد میان‌رشته‌ای و روش‌های یادگیری نوآورانه را با خدمات این مرکز در هم آمیخته است و بر همین اساس، ترکیبی منحصربه‌فرد از تخصص کاربردی و جدیدترین پژوهش‌ها را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این دانشگاه رویکردی کاملا آینده‌محور دارد و حاصل ادغام سه دانشگاه بسیار معتبر با مجموع ۳۰۰ سال سابقه است.

Aalto EE از مراکز وابسته به دانشگاه آلتو است و موفق به دریافت تأییدیه AACSB، AMBA و EQUIS، سه نهاد معتبر حوزه آموزش کسب‌و کار، شده است. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند Aalto EE در زمره ۵/۰ درصد بالای فهرست مؤسسات آموزشی برتر جهان قرار بگیرد.

آنو سیرکیا، رئیس واحد سرمایه‌گذاری‌ها و شراکت‌های جدید Aalto EE، در این باره می‌گوید: «ما خودمان را پلی می‌دانیم که ایران و فنلاند را، در حوزه ارتقای رهبری سازمانی، به یکدیگر پیوند می‌دهد. مرکز ما اشتیاق زیادی برای کمک بیشتر به توسعه این حوزه در هر دو بخش دولتی و خصوصی ایران دارد.»

تأثیری مشهود و تجربیاتی منحصربه‌فرد

هر سال، تقریبا ۶ هزار نفر از هزار شرکت از تجربیات آموزشی تأثیرگذار، هدف‌محور و جامع Aalto EE بهره می‌برند. این مرکز از مؤسسات وابسته به دانشگاه آلتو است و بیش از ۸۰ هزار فارغ‌التحصیل در سراسر

جهان دارد.

به گفته آنو سیرکیا، «Aalto EE دانش و مهارت‌های متقاضیان را پرورش و ارتقا می‌دهد و به تقویت اعتمادبه‌نفسشان نیز کمک می‌کند. این مرکز مسیرهای یادگیری و شغلی هدفمند و اختصاصی را برای متقاضیان فراهم می‌کند و طرح‌هایی را برای ارتقای شایستگی همه اعضای سازمان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، سازمان‌ها می‌توانند، با همکاری این مرکز، بهترین شبکه‌های کسب‌و‌کار را طراحی کنند.»

Aalto EE با پایگاه بزرگی از مشتریان همکاری دارد که بسیاری از سازمان‌های متوسط و بزرگ جهان نیز در آن جای دارند. اکثر مشتریان این مرکز شرکت‌های بزرگ فنلاندی یا شرکت‌های چندملیتی مستقر در فنلاند یا سایر کشورهای شمال اروپا هستند. علاوه بر این، شرکت‌های بین‌المللی و چندملیتی مستقر در آسیا، که حوزه فعالیتی جهانی دارند، نیز در زمره مشتریان Aalto EE قرار دارند.

همان گونه که آنو سیرکیا تصریح می‌کند، «هر سال تقریبا ۱۰۰ برنامه شخصی‌سازی‌شده را برای مشتریانمان اجرا می‌کنیم. در حال حاضر، شراکت‌هایی بلندمدت و مبتنی بر همکاری با مشتریانمان داریم و راه‌کارهایی چندمرحله‌ای و فشرده را در اختیارشان قرار می‌دهیم. تیمی متعهد از متخصصان Aalto EE از برنامه‌های ارائه‌شده این مرکز پشتیبانی می‌کند، تفکرات مشتریان را به چالش می‌کشد و به آن‌ها در ارتقای اگاهیشان از مزایای برنامه‌ها

کمک می‌کند.»

اطلاعات بیشتر

آنو سیرکیا، رئیس واحد سرمایه‌گذاری‌ها و شراکت‌های جدید، Aalto EE

anu.sirkia@aaltoee.fi

تلفن: ۳۷۷۱ ۸۳۷ ۱۰ +۳۵۸

 

12