موسسه اعتباری نور به زودی  وارد بورس اوراق بهادار می شود

با باز شدن نماد موسسه اعتباری نور در تابلوی بورس و  فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار کشور، همه مردم و علاقه مندان سرمایه گذاری و خرید سهام موسسه  اعتباری نور می توانند با مراجعه به کارگزاری های بورس اوراق بهادار سراسر کشور با خرید سهام این موسسه به قیمت تابلوی بورس در موسسه اعتباری نور شریک شوند و جزء سهامدارآن این موسسه شوند. با خرید سهام این موسسه، سهامداران علاوه بر سرمایه گذاری و سهامداری می توانند از دریافت سود سالیانه این موسسه و افزایش قیمت سهام موسسه نور در بازار سرمایه بهره مند شوند.

وی از راه اندازی باجه های کارگزاری بورس اوراق بهادار در شعبه های موسسه اعتباری نور در ماه آینده خبر داد و افزود: با راه انداری باجه های کارگزاری در شعبه های موسسه اعنباری نور در سراسر کشور همه مردم و مشتریان نور می توانند با مراجعه به شعب این موسسه و از طریق باجه‌های کارگزاری در سراسر کشور پس از دریافت کد معاملاتی بورسی در بازار سرمایه اقدام به خرید و فروش سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار نمایند و در شرکت های بورسی سرمایه گذاری کرده و از مزایای سرمایه گذاری در بازار سرمایه منتفع شوند.  

وی همچنین اظهار امیدواری کرد:موسسه اعتباری نور به زودی با اضافه کردن پایانه‌های فروشگاهی pos، به چرخه خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین با اخذ مجوز نهایی برای راه‌اندازی سامانه سپام برای صدور ضمانتنامه‌های ریالی و اعتبار اسناد داخلی و با پیوستن به سامانه چکاوک، خدمات بانکداری خود را گسترش دهد. موسسه اعتباری نور در حال حاضر با ۳۳۶ شعبه در سراسر کشور در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی و با مجوز و تحت نظارت این بانک فعالیت و عملیات بانکی انجام می دهد و آماده ارایه کلیه خدمات پولی و بانکی به همه مشتریان و مردم عزیزمان در سراسر سرزمین پهناور ایران است.