* موسسه مالی اعتباری نور شعبه ایلام فعالیت عادی خود را از سر گرفته و ۱۵ خرداد بسیاری از کسانی که سپرده های خود را برداشته بودند مجددا نسبت به افتتاح حساب اقدام‌کردند.

* فعالیت عادی موسسه نور بعد از موج فشار ۴ روزه ای که شایعه ورشکستگی ایجاد کرده بود نشان می دهد که جریان موسسه نور با ورشکستگی برخی موسسات در ماه‌های اخیر تفاوت اساسی دارد.

* موسسه نور از بانک مرکزی مجوز رسمی فعالیت داشته و از طرفی پشتوانه مالی بسیار قوی در بازار سرمایه دارد.همین پشتوانه قوی و داشتن مجوز باعث شد تا کذب بودن شایعه ورشکستگی سریعتر از موعد انتظار برای مردم‌مشخص شود.

* فعالیت موسسه نور در روال عادی خود این نوید را به سپرده گذاران داده که می توانند بدون دغدغه از سود سپرده خود بهره مند شده و از مزایای موسسه استفاده کنند.

* ای کاش سپرده گذاران موسسه آرمان هم یک روز با چنین خبری مواجه شده و اعلام شود که می توانند سپرده‌ها و سود  معوق آن را برداشت نمایند.

* خوشبختانه اخبار ناب هم از این آزمون رو سفید بیرون آمد . به خاطر تایید موسسه نور و تکذیب خبر ورشکستگی آن برخی همراهان کانال انتقاد کرده و اخبار ناب را به قضاوت زودهنگام متهم کردند . ولی چیزی که شواهد و مستندات نشان می داد این بود که شایعه ورشکستگی موسسه ی نور که با مجوز رسمی بانک مرکزی فعالیت می کند از اساس کذب بوده است.