سامانه‌های حمل و نقل نوآورانه

گروه Doppelmayr/ Garaventa رهبر کیفیت، فناوری و بازار در حوزه مهندسی حمل و نقل کابلی است و چندین کارخانه و مرکز فروش و خدمات در بیش از ۴۰ کشور جهان دارد. این گروه، تاکنون، بیش از ۱۴۸۰۰ سامانه برای مشتریانش در ۹۱ کشور تولید کرده است. انعطاف‌پذیری، دانش‌فنی و روحیه پیش‌گامی گروه Doppelmayr/ Garaventa را به شکلی مطلوب مهیای مواجهه با همه چالش‌های موجود در بازارهای سنتی و جدید کرده است.

سامانه‌های حمل و نقل نوآورانه گروه Doppelmayr/ Garaventa همواره استانداردهایی جدید در این حوزه ایجاد کرده‌اند. راحتی و ایمنی بالا سامانه‌های تولیدی این گروه را متمایز کرده‌اند. این سامانه‌ها در مناطق گردشگری تابستانی و زمستانی و بخش حمل و نقل شهری به کار می‌روند. علاوه بر این، سامانه‌های حمل و نقل مواد این گروه از کارآمدی و عملکرد خیره‌کننده‌ای برخوردار هستند. در طول سال، متخصصان گروه Doppelmayr/ Garaventa طرح‌های مفهومی متعددی را، بر مبنای تجربیاتشان، ارائه می‌کنند که به گسترده‌تر شدن سبد محصولات موجود منتهی می‌شود.

سبد محصولات این گروه، علاوه بر گستردگی قابل‌توجه، از تنوع عمقی فراوانی نیز برخوردار است. تله‌کابین‌های جداشدنی یا ثابت، بالابرهای بشقابی و خطوط قطار کششی یک‌جهته یا رفت و برگشتی از جمله راه‌کارهای ایده‌آل گروه Doppelmayr/ Garaventa برای تأمین انواع نیازهای بازار هستند. در همین راستا، هر یک از سیستم‌های حمل و نقل کابلی جدید به صورت اختصاصی با کاربردهای مدنظر، خواسته‌های مشتریان و ویژگی‌های منطقه محل نصب مطابقت داده می‌شود. ایمنی و راحتی همیشه اولویت اصلی گروه Doppelmayr/ Garaventa است.

از همان نخستین روزهای فعالیت Doppelmayr، گردشگری زمستانی بازار اصلی مورد توجه شرکت بوده است. علی‌رغم اهمیت قابل‌توجه بازار مذکور، این گروه سامانه‌های حمل و نقل کابلی دیگری را نیز تولید کرده است که در مناطقی خارج از زمین‌های اسکی به کار گرفته می‌شوند و به همان اندازه نیز خیره‌کننده هستند. متخصصان مهندسی حمل و نقل کابلی گروه Doppelmayr/ Garaventa بر چهار حوزه کاربردی تمرکز دارند:

گردشگری زمستانی، گردشگری تابستانی، حمل و نقل مواد و حمل و نقل شهری. نقاط قوت و مزایای سامانه‌های مختلف حمل و نقل کابلی این گروه را می‌توان شخصی‌سازی و، بر اساس کاربرد مد نظر، انتخاب کرد.این سامانه‌ها گاه بخشی از شبکه حمل و نقل شهری و گاه از جاذبه‌های پارک‌های تفریحی یا ابزاری برای انتقال به فرودگاه‌ها یا مراکز نمایشگاهی هستند. در واقع، کارکردهای محصولات گروه Doppelmayr/ Garaventa بسیار متنوع است.از این رو، کاربران سامانه‌های حمل و نقل کابلی گروه صرفا به اسنوبورد سواران یا اسکی‌بازها محدود نمی‌شود و کوه‌نوردان، شهرنشینان و گردشگران را نیز در بر می‌گیرند. علاوه بر این، قدرت این سامانه‌های حمل و نقل کابلی زمانی بیشتر مشخص می‌شود که برای انتقال مواد به کار می‌روند.