photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۲_۱۴-۲۹-۱۳

حسین زندی/  مدیرروابط عمومی بیمه مرکزی ایران

او دوره آموزشی روابط عمومی و ارتباطات اسلامی- دوره آموزشی ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد - دوره آموزشی تمدن و فرهنگ (عمومی) - دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم (عمومی) - دوره آموزشی آشنایی با ده برنامه تحول اداری و شاخص های مرتبط با آن - دوره آموزشی کارآفرینی و دوره آموزشی بررسی روابط عمومی سرآمد و سرآمدی روابط عمومی را پشت سرگذاشته است.

***

mr - afshari 01

محمود افشاری/  مدیر روابط عمومی بیمه آسیا

دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی گرایش برنامه ریزی و کارشناسی ارشد جامعه شناسی افشاری کار خود را در بیمه آسیا به عنوان کارشناس تبلیغات و روابط عمومی و همکاری در تأسیس روابط عمومی بیمه آسیا در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. وی درآن زمان معاون اداره تبلیغات بیمه آسیا و سپس معاون مدیر روابط عمومی بیمه آسیا شد. از سال ۸۶ تا کنون مدیر روابط عمومی بیمه آسیا از است.او همچنین مدیر مسئول نشریه داخلی بیمه آسیا - عضو ودبیر شورای معاونین بیمه آسیا ست.

درسال ۱۳۹۰ گروهی به مسوولیت افشاری پروژه نظرسنجی" جایگاه برند بیمه آسیا در میان مردم" را اجرا کردند.

***

photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۷_۱۵-۲۵-۳۵

افشین نوری/  مدیرروابط عمومی بیمه پارسیان

دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت رسانه و کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی است.

نوری متولد ۱۳۶۰ است و از مدیران جوان صنعت بیمه است اما تجربه ۱۳ سال فعالیت در بخش‌های مختلف روابط عمومی دارد.

این مدیرجوان بیمه پارسیان مهارت در خبرنویسی - مصاحبه و حتی ویراستاری مطالب را دارد. مهارت او در برگزاری همایش‌ها در سطح مدیرتشریفات است با فضای تبلیغاتی آشنا و عضو کمیته تبلیغات بیمه پارسیان است. مقاله او به عنوان مقاله برتر بخش عمومی چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک ایران شد، سازمان کمیته علمی همایش سالانه روابط عمومی الکترونیک از وی تقدیر شد.

***

محمود سلطان‌آبادی

محمود سلطان‌آبادی/  مدیرروابط عمومی بیمه سینا

دانشجوی دکترای مدیریت رسانه است و دارای مدرک کارشناس ارشد روزنامه‌نگاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، روزنامه‌نگار، پژوهشگر حوزه رسانه‌های جدید و مدرس دانشگاه است. وی در حال‌حاضر مدیریت روابط عمومی و تبلیغات شرکت بیمه سینا را برعهده دارد. کتاب‌های «وبلاگ‌نویسی و روزنامه‌نگاری» (۱۳۹۰)، «روزنامه‌نگاری مشارکتی» (۱۳۹۲)، «گفتارهایی در روزنامه‌نگاری شهروندی: ریشه‌ها، دیدگاه‌ها و چشم‌اندازها» (۱۳۹۳)، «روزنامه‌نگاری در رسانه‌های اجتماعی» (۱۳۹۳)، «روزنامه‌نگاری موبایلی» (۱۳۹۳)، «روزنامه‌نگاری شهروندی و دموکراسی: اجتماعی‌شدن خبر در عصر رسانه‌های جدید» (۱۳۹۳)، «روزنامه‌نگاری آنلاین: مفاهیم و چالش‌ها» (۱۳۹۴)، «شیوه‌های جست‌وجو و جمع‌آوری اخبار در وب» (۱۳۹۴) و «اصول خبرنویسی آنلاین: شیوه‌های نوشتن برای سایت‌های خبری» (۱۳۹۶) از جمله نوشته‌ها و ترجمه‌های او هستند.

***

Image-1

سمیه محمدی/ مدیرروابط عمومی بیمه رازی

دارای مدرک کارشناسی ارشد- مدیریت بازرگانی گرایش استراتژیک و کارشناسی مدیریت تبلیغات است. یک نظریه پرداز مدیریت تاثیرگذار- پژوهشگر حوزه ارتباطات و تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد سازمان- مدیریت تبلیغات و برندینگ و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و کمپین‌های رسانه ای

مهارت‌های خانم محمدی است.

***

azadeh harati zade - ravabet omoomi bime moallem

آزاده هراتی زاده/  مسئول روابط عمومی بیمه معلم

از مدیران قدیمی بیمه معلم است، زمانی که این شرکت به نام یمه صادرات و سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کرد. دستاوردهای روابط عمومی طی سال‌ها حضوراو در شرکت بیمه معلم دریافت تندیس برترین ‌های روابط عمومی کشور - دریافت نشان طلایی برترین مدیریت روابط عمومی (دهمین اجلاس تخصصی بانک، بیمه و بورس)- کسب رتبه برترین ‌های روابط عمومی کشور بر اساس رای هیات داوران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران - دریافت عنوان روابط عمومی برتر از بین ۲۸ شرکت تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان دریافت لوح تقدیر در کنفرانس و جشنواره کسب و کار بیمه و کسب تندیس روابط عمومی برتر دررشته اطلاع رسانی و مدیریت راهبردی از جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران است.

***

شکری-بیمه ما

داود شکری/ مدیرروابط عمومی بیمه "ما"

او درمحله شمیرانات متولد شده است. دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی و کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است. شکری در کارنامه خود تجربه کارشناس حقوقی شرکت "کیسان" - کارشناس حقوقی شرکت" سبلان گستر" - کارشناس امور شعب، نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه" ایران معین" را دارد.

شکری عضو کارگروه تخصصی روابط عمومی سندیکای بیمه گران - عضو شورای مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور- عضو کمیته تخصصی ارتباط با رسانه بیمه مرکزی- سرممیز شرکت سهامی بیمه "ما" در استقرار مدیریت کیفیت و مدیر مسئول نشریه داخلی شرکت بیمه "ما" است. روابط عمومی بیمه "ما" از بیمه مرکزی در خصوص پیاده سازی طرح ب مثل بیمه در کشورلوح تقدیر گرفت. شکری درسال ۹۶ به عنوان مدیر روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور از طرف بیمه مرکزی انتخاب شد. و افسر وظیفه سال در نیروی هوا فضا سپاه پاسداران نیز هست.

***

علی نیا حافظ

مریم علی نیا/ مدیر روابط عمومی شرکت بیمه حافظ

سوابق اجرایی خانم علی نیا زیاد است. او دبیرسرویس حقوقی وقضایی پایگاه اطلاع رسانی قوه قضاییه (میزان) - دبیر سرویس سیاسی واجتماعی خبرگزاری کتاب ایران وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی- مدیر روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی- دبیر سرویس مدیریت نشر بیست و ششمین نمایشگاه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- مشاور رسانه‌ای دبیر دومین جشنواه بین‌المللی فیلم یاس - مشاور دبیر سی ویکمین جشنواره فیلم فجر در امر نظارت و پیگیری- دبیر سایت و تحریریه خبرگزاری سینمای ایران - مسوول روابط عمومی هزار نمایشگاه کتاب در هزار نقطه کشور وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار سپاه و بسیج- دبیر کمیته بررسی و تحلیل محتوا مطبوعات بین‌الملل در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی- قائم مقام اطلاع رسانی جشنواره بین‌المللی جایزه بزرگ مقاومت اسلامی- کارشناس اجتماعی برنامه تکیه بر باد( تاثیرات مواد مخدر بر روی جوانان) شبکه یک سیما - کارشناس سیاسی - اجتماعی مستند مکث شبکه سه سیما - کارشناس برنامه سیاسی - اجتماعی متن، حاشیه شبکه سه سیما - خبرنگار و رابط خبری سازمان ملل باشگاه خبرنگاران بخشی از فعالیت‌ها ی اوست. او نویسنده گزارش راهبردی آسیب شناسی روزنامه نگاری و خبر نویسی در مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامیاست.

***

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۲_۱۴-۴۸-۴۰

راضیه تاجیک/ مدیرروابط عمومی بیمه آسماری

خانم تاجیک ازجوان‌ترین مدیران روابط عمومی صنعت بیمه است که آغاز کار وی با فعالیت در سرویس اقتصادی حوزه اختصاصی بیمه در روزنامه و مجلات معتبر بوده است که کاردر روابط عمومی بیمه مرکزی در کارنامه وی موجود می‌باشد. این مدیر خلاق و خوش رو است که دارای مقالات بیمه‌ای در این خصوص می‌باشد.که در حال حاضر در بیمه آسماری مشغول به فعالیت می‌باشد که در مدت فعالیت وی از ابتدا تا کنون اقدامات و فعالیت موثر در بیمه آسماری رقم خورده است.

خانم راضیه تاجیک یکی از جوان‌ترین مدیران روابط عمومی در صنعت بیمه کشور است. وی دانش آموخته رشته مدیریت بیمه بوده و فعالیت خود را با نگارش اخبار و مقالات تخصصی در زمینه اقتصاد و بیمه آغاز نمود و کار خود را در بخش روابط عمومی بیمه مرکزی ادامه داد. کسب تجربه در روابط عمومی بیمه مرکزی در کنار خلاقیت و علاقه وافر این مدیر جوان به روابط عمومی و علوم ارتباطی سبب شده تا وی فردی توانا و موثر در بخش روابط عمومی صنعت بیمه کشور باشد.

این مدیر پر تلاش که مقالات متعددی تا کنون از وی به چاپ رسیده، در حال حاضر به‌عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت بیمه آسماری مشغول فعالیت بوده و با بهره‌ گیری از دانش و توانایی‌های خود کمک شایانی به ارتقاء فعالیت‌های این شرکت در بخش روابط عمومی نموده است.

***

photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۹_۱۲-۰۴-۵۳

میثم لطفی/  مدیرروابط عمومی بیمه ایران معین

دارای مدرک کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بین‌الملل است. عکاس،خبرنگار و فعال رسانه - کارشناس روابط عمومی انجمن سنگ ایران از دیگر مهارت‌های اوست.

***

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۲_۱۳-۴۳-۱۷

نصرت‌اله محمدی /  مدیر روابط‌عمومی بیمه البرز

 دارای لیسانس علوم اجتماعی از دانشگاه مازندران و دانش‌آموخته رشته مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه‌ طباطبایی است.

او تجربه کارمند شرکت صنعتی رنا - مدیر داخلی مجتمع فرهنگی فجر - کارشناس تبلیغات در شرکت بیمه البرز و رییس اداره تبلیغات وارتباطات شرکت بیمه البرز را در کارنامه خود دارد.

***

1234

مهدی جمشیدیان/ مدیر روابط عمومی بیمه ملت

متولد 10 دی 1359 شهر اصفهان

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت ارتباطات و رسانه (علوم و تحقیقات تهران)

سوابق: سابقه مدیریت روابط عمومی و تبلیغات در شرکت‌های پرداخت الکترونیک ایران کیش، گراد، گروه خودرویی GBG، لیزینگ ملت و بیمه ملت از سال 85 تاکنون

افتخارات: دریافت 2 دوره نشان و لوح سپاس روابط عمومی برتر و 1 دوره گواهینامه سرآمدان روابط عمومی در جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران

***

DSC_6500

کریم همتی مدیر روابط عمومی بیمه آرمان

روابط عمومی هنر مردم داری است و تمامی تلاش خود را معطوف تنظیم روابط مجموعه و مردم می‌نماید و سعی دارد اهداف و برنامه‌های مجموعه را با اتکاء به اصول اخلاقی و رسالت حرفه‌ای در جهت تحقق و حفظ منافع مجموعه خود و مردم بکار بگیرد. وظایف روابط عمومی همچنین برقراری ارتباط صحیح، منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواسته‌های مخاطبان با بکارگیری روش‌های مختلف است که به نظر می‌آید آقای کریم همتی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آرمان در مدت حضور خود در صنعت بیمه و بیمه آرمان، بنحو احسن به این امور اهتمام ورزیده است.او دانش آموخته زبان و ادبیات خارجی از دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۶۷ به استخدام رسمی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران درآمد و در حوزه معاونت سیاسی به عنوان مترجم سیاسی تا سال 1375 مشغول به فعالیت بود و در کنار آن به صورت پاره وقت نیز با روابط عمومی رادیو همکاری داشت. کریم همتی از سال 1375 از صدا و سیما به بیمه مرکزی منتقل شد و به مدت ۲۰ سال به عنوان رئیس اداره روابط عمومی بیمه مرکزی فعالیت کرد و در مرداد ۱۳۹۵ به افتخار بازنشستگی نائل شد. بدنبال درخواست مدیرعامل بیمه آرمان برای همکاری با این شرکت، از شهریور ۹۵ تاکنون به عنوان مدیر روابط عمومی بیمه آرمان مشغول فعالیت است. او طی این مدت، مطالبی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نوشته است که آخرین مطلب او " نقش روابط عمومی و رسانه در توسعه بیمه در کشور" است.

***

279_1528649540_1500_1047

بهروز میرزایی مدیرروابط عمومی شرکت بیمه دانا

در دهه 80 کارشناس پژوهشی در پژوهشکده بیمه مرکزی بود و سپس رییس اداره روابط عمومی پژوهشکده شد.

از سال 92 به عنوان مدیر روابط عمومی بیمه دانا دراین شرکت حضور دارد.

میرزایی دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری و کارشناسی ارشدعلوم اجتماعی با گرایش جامعه شناسی است و اکنون دانشجوی دکتری جامعه شناسی اقتصادی و توسعه ا ست.

او تجربه روزنامه نگاری دراد و چند سال دبیر سرویس اجتماعی روزنامه نسیم صبابود.

او اکنون دبیر کارگروه روابط عمومی و تبلیغات سندیکای بیمه گران ایران است.

مدیرروابط عمومی بیمه دانا تجریه همکاری در طرح توسعه فضای فرهنگی پارک چیتگر با شهرداری تهران را درکارنامه خود دارد.

میرزایی همچنین مدیر تیم، استخراج، کد گزاری وورود داده‌های طرح ملی خشونت خانگی علیه زنان در همکاری با وزارت علوم تحقیقات و فناوری بوده است.

***

photo_۲۰۱۸-۱۲-۰۲_۱۳-۵۰-۱۰

فرید میرموسوی/  دارای مدرک کارشناس علوم اجتماعی گرایش تعاون و رفاه - کارشناسی ارشد جامعه شناسی – دکتری جامعه‌شناسی اقتصاد و توسعه    

عنوان پایان‌نامه کارشناسی او جامعه شناسی عشق و رفتار عاشقانه است.

او تجربه فعالیت در روزنامه‌های جام جم و شرق را در کارنامه خود دارد.

همکاری در طرح جاذبه‌ها و دافعه‌های تهران کاری از صدا و سیما – طرح نگرش مردم نسبت به سهمیه بندی بنزین برای وزرات نفت، ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی ایستگاه تفکیک زباله شمال شرق و اخذ گواهینامه ارزیابی تاثیرات اجتماعی طرح‌های توسعه شهری از شهرداری تهران از فعالیت‌های اجرایی اوست.

***

PHOTO-2018-12-01-13-50-28

هاتفی/  مسوول روابط عمومی بیمه تعاون

 هاتفی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات و رسانه است.

او تجربه روابط عمومی مرکز رسانه‌های دیجیتال و روابط عمومی وزارت نیرو را در کارنامه خود دارد. هاتفی کار سختی پیش رو دارد، زیرا با تغییر مدیریت در بیمه تعاون و تمرکز بر حوزه‌های جدید روابط عمومی نیازمند برنامه‌های جدیدی است که تدوین انها با هاتفی است.