بیمه‌گر باید خوشنام باشد

شرکت‌های بیمه انواع بیمه نامه‌ها را ارائه می‌دهند؛ بیمه نامه‌هایی که اموال، اشخاص و مسوولیت افراد را تحت پوشش قرار می‌دهند. دراین پوشش‌ها برخی بیمه نامه‌ها کوتاه مدت و برخی بلند مدت هستند که بدون تردید بیمه نامه‌های بلندمدت شرایط خاصی دارند و در زمان خرید آنها باید شاخص‌های زیادی را مورد توجه قرار داد.

بیمه‌های زندگی بیمه نامه‌های بلند مدت هستند و شرایط گوناگونی دارند. درواقع بیمه عمر به ویژه بیمه جامع عمر و پس انداز مانند لباسی است که باید اندازه فرد باشد و بیمه‌گر مانند یک خیاط خوب تمام اندازه‌ها را گرفته و لباسی متناسبی بدوزد. در بیمه‌های زندگی جنسیت ،سن، شرایط جغرافیایی زندگی، خانواده، شغل، درآمد و... تاثیر گذار است. هر فردی باید متناسب با شرایطی که دارد، به خرید بیمه زندگی اقدام کند. شرکت‌های بیمه با فروش بیمه‌های زندگی در راه پرپیچ و خم تعهد قدم می‌گذارند که ضمن رونق بازار سرمایه، آینده روشن بیمه شدگان عمر را هم تضمین می‌کنند. بیمه آسیا به عنوان اولین شرکت ارائه‌دهنده بیمه‌های عمر و پس‌انداز، پس از انقلاب توانسته است این مسیر را با سربلندی طی کند.

بیمه عمر، تنها خدمتی است که درزمان بازنشستگی با پرداخت‌های مستمری، کم و کاستی‌های زندگی را پوشش می‌دهد. در زمان از کارافتادگی موانع مالی را از میان برمی دارد. درزمان سررسید بیمه نامه، سرمایه خریداری شده برنامه‌های بیمه گذار را جامه عمل می‌پوشاند. بیمه عمر بیمه نامه‌ای معتبراست که حتی برای دریافت تسهیلات از محل ذخایر بیمه نامه می‌تواند مانند یک سند معتبر نزد بانک سپرده شود و در عین حال از پرداخت مالیات معاف است. دراین شرایط سخت اقتصادی و تمدید تحریم‌ها باید در حفظ دارایی هایمان کوشا باشیم. دراین شرایط، جبران و جایگزین کردن دارایی‌ها سخت و دربرخی موارد غیرممکن است. بنابراین به تمام اقشار جامعه توصیه می‌کنم، با توجه به افزایش ارزش وسایل نقلیه، ساختمان ها، تاسیسات صنایع ودیگردارایی ها، بیمه نامه‌های مناسب خریداری و اگر از قبل خریداری کرده اید برای افزایش سرمایه آن اقدام کنید.بیمه، تنها ابزاری است که در مقابل دریافت حق بیمه‌های اندک، تعهدات بزرگی را ایفا و خسارات زیادی را جبران می‌کند. دراین روزهای امید آفرین برای تمامی هموطنانم به ویژه خانواده بزرگ بیمه آسیا در سراسر کشور سربلندی و موفقیت آرزومندم.