به خودمان کمک کنیم

زندگی روزمره ما، همواره با خطر و حادثه همراه است و بیمه بهترین روش برای جبران زیان‌های مالی و جانی است. یکی از دغدغه‌های شاغلین امروز، تأمین مالی دوران بازنشستگی می‌باشد. شاغلین در ایران در ایام بازنشستگی با دو ریسک مواجه هستند:

- آیا صندوق‌های بازنشستگی می‌توانند حق و حقوق آنان را بپردازند؟

- حقوق دریافتی تکافوی هزینه‌های ایام بازنشستگی را می‌نماید یا خیر ؟

عدم افزایش مستمری‌ها به تناسب رشد هزینه‌ها، بدون تردید زندگی را برای بازنشستگان سخت خواهد کرد. بی تردید افزایش فاصله درآمد در دوران ‌اشتغال در مقایسه با دوران بازنشستگی،ذهن هر فرد دوراندیشی را برای یافتن جایگزین و حامی مطمئنی برای تأمین هزینه‌های دوران کهولت به جستجو وا می‌دارد.بیمه می‌تواند در تأمین آتیه شاغلین فعلی و بازنشستگان آتی سودمند و راهگشا باشد. انواع بیمه‌های زندگی علاوه بر تأمین معیشت بازماندگان دارای جنبه‌های پس اندازی نیز می‌باشند و برای تأمین آتیه بیمه شده در زمان حیات وی خصوصاً ایام بازنشستگی بسیار مؤثرند.

شرکت بیمه پاسارگاد افتخار دارد در اجرای رسالت خود، با تلاش همه همکاران نزدیک به سه میلیون بیمه نامه عمر و تأمین آتیه به هموطنان عزیز فروخته است که این تعداد بیمه نامه در هشتاد سال فعالیت صنعت بیمه کشور، بی سابقه است.جا دارد در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه، این روز را به مردم شریف ایران، دست اندرکاران صنعت بیمه، خانواده بزرگ بیمه پاسارگاد، سهامداران محترم، مشتریان وفادار و ارجمند، مدیران، کارکنان و نمایندگان تلاشگر صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان برایشان سلامتی و موفقیت آرزو نمایم.