شاید فکر می‌کنی با این درآمدهای کم که نمی شه سرمایه‌گذاری کرد؟ وای چه دوران پیری سختی پیش رو دارم. وای به روزی که بیمار شم با این هزینه‌های درمان.

اما نگران نباش با حداقل درآمد هم می‌توانید سرمایه‌گذاری سود ده و تضمین شده داشته باشید.

هنگام بازنشستگی می‌توانید از محل سرمایه‌گذاری که انجام داده اید مستمری دریافت کنید.

با بیمه درمان تکمیلی و پرداخت هزینه‌های سرطان و امراض خاص تا سقف ۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، آسوده خاطر هستید.

باورتون نمی شه در ادامه طرح بیمه‌های عمر بیمه سامان بخونید. برای خرید کافیه به سایت بیمه سامان برید یا همین آدرس رو وارد کنید: http:/ / si۲۴.ir/ representatives/ نام، نشانی و تلفن همه نمایندگان بیمه سامان رو می‌تونید ملاحظه کنید و با مراجعه یا تماس تلفنی بیمه نامه مورد نیاز خودتونو سفارش بدید.

بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان

طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان، براساس مدل‌های شناخته شده جهانی طراحی گردیده است. بیمه‌نامه عمر و تشکیل سرمایه سامان، نوعی بیمه مادام‌العمر است. این بیمه نامه پوشش‌های ضمانت شده و قابل انعطاف با هزینه‌های مناسب را به شما ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های بیمه عمر و سرمایه‌گذاری:

* انتخاب سبد سرمایه‌گذاری بر اساس سود پرداختی (پرداخت سود قابل توجه بر اساس سبد سرمایه‌گذاری انتخابی)

* امکان دریافت وام تا ۹۰درصد حساب اندوخته از پایان سال اول

* برداشت از حساب اندوخته از پایان سال اول

* امکان تبدیل تمام یا بخشی از حساب اندوخته به مستمری و بازنشستگی

* پرداخت سرمایه‌ای بالغ بر ۳ برابر سرمایه فوت، در صورت فوت ناشی از حادثه بیمه شده

* پرداخت سرمایه از کار افتادگی برابر مبلغ سرمایه فوت هر سال در صورت ازکارافتادگی دائم بیمه شده

* معافیت بیمه‌گذار از پرداخت حق بیمه به مدت ۱۰ سال در صورت ازکارافتادگی کامل بر اثر بیماری یا حادثه

* پرداخت دو برابر حق بیمه سالیانه به مدت ۱۰ سال در صورت از کار افتادگی کامل و دائم

* پرداخت هزینه‌های درمانی درصورت بروز بیماری‌های صعب‌العلاج تا سقف۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

* معافیت مالیاتی سرمایه بیمه عمر و همچنین اندوخته حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها

* انعطاف‌پذیری در پرداخت حق بیمه بسته به میزان درآمد هر شخص

* امکان بیمه شدن از بدو تولد تا سن ۷۰ سالگی

تسکین رنج بیماران خاص با بیمه جامع عمر و زندگی «بیمه سامان»

 با بیمه جامع عمر و زندگی «بیمه سامان»، نگران هزینه درمان بیماری‌های خاص نباشید

بیمه عمر «بیمه سامان»، هزینه درمان بیماری‌های خاص را هم می‌پردازد

کمک هزینه ۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی بیماری‌های خاص در بیمه عمر «بیمه سامان»

بیماری، علاوه بر درد و رنج، هزینه هم دارد. هزینه درمان بسیاری از بیماری‌ها افزایش قابل توجه داشته و خانواده‌های زیادی را نگران نحوه تامین این هزینه‌ها کرده است.

بیمه‌های پایه، تنها بخشی از هزینه‌های درمان را تامین می‌کنند و افراد مجبورند برای جبران بخش بیشتری از این هزینه، بیمه‌های درمان تکمیلی را خریداری کنند.

این بیمه‌ها نیز شرایط خاص خود را دارند. به عنوان مثال خرید بیمه نامه درمان تکمیلی به صورت انفرادی تقریبا غیرممکن یا بسیار هزینه زاست و از سوی دیگر بسیاری از بیماری‌های خاص و صعب العلاج تحت پوشش این بیمه‌ها نیستند.

اما راه چاره چیست؟ چطور می‌توان این هزینه‌ها را تا حد ممکن کاهش داد تا جایی که بیمار و خانواده او، نگرانی کمتری برای تامین منابع درمان داشته باشند.

شرکت‌های بیمه ارائه دهنده بیمه‌های عمر، هزینه درمان برخی بیماری‌های خاص را نیز در قالب بیمه‌های عمر تقبل می‌کنند. این روال گرچه در همه شرکت‌های بیمه هست، اما دایره بیماری‌های تحت پوشش آن، محدود است. با این حال شرکت بیمه سامان به تازگی و برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور، طرحی ارائه کرده که تقریبا بخش مهمی از این مشکلات را حل کرده است.

پوشش‌های بیمه امراض خاص:

بیمه سامان، سه طرح برای پوشش امراض خاص در بیمه جامع عمر این شرکت در نظر گرفته است. پوشش امراض خاص بیمه عمر سامان در سه طرح «پایه» برای ۸ بیماری، طرح «آسایش» برای ۱۳ بیماری و طرح «ممتاز» برای ۳۰ بیماری طراحی شده است.در طرح ممتاز بیمه امراض خاص، تقریبا بیشتر بیماری‌های سخت تحت پوشش است و این بیمه نامه می‌تواند جایگزین مناسبی برای بیمه‌های درمان باشد. سقف پوشش ۱۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی امراض خاص، ویژگی منحصر به فرد بیمه جامع عمر و زندگی بیمه سامان است.این طرح انواع بیماری‌های صعب العلاج و شایع را به تفکیک گروه بندی سنی بزرگسالان و کودکان پوشش می‌دهد.

سرطان، پیوند مغز استخوان، سکته‌های مغزی و قلبی، حمله قلبی، جراحی آئورت، جراحی گرافت، (بافت پیوندی) و بایپس شریان کرونر، جراحی دریچه قلب، پیوند قلب یا کلیه و مراحل انتهایی بیماری کلیوی تحت پوشش این بیمه نامه است.

همچنین هزینه‌های درمان تومور خوش خیم مغزی، وضعیت پایدار نباتی، دیستروفی عضلانی، بیماری پارکینسون ایدیوپاتیک، بیماری آلزایمر، بیماری عصبی حرکتی، کما، ترومای شدید سر(آسیب تروماتیک مغزی)، کاهش بینایی عمیق، فقدان کامل اندام ها، عدم توانایی تکلم، ناشنوایی، فلج اندام، آنسفالیت ویروسی حاد، مولتیپل اسکلروزیس MS، بیماری وخیم کبدی، بیماری مزمن ریوی، سوختگی‌های شدید، هپاتیت ویروسی برق آسا، پانکراتیت مزمن، آرتریت روماتوئید وخیم و پیوند (کبد، ریه، روده کوچک، پانکراس، بافت همبند) با این بیمه نامه قابل دریافت است.

دریافت این پوشش در بیمه نامه جامع عمر و زندگی «بیمه سامان» علاوه بر این که مزایای بیمه عمر را برای بیمه گذاران حفظ می‌کند، آنها را از پرداخت هزینه‌های گزاف درمان امراض خاص نیز بی نیاز می‌کند.