مال و دارایی دوباره قابل کسب است اما برای خانواده‌ای که جان سرپرست و نان آور خانواده در نتیجه وقوع حادثه دچار آسیب و زیان می‌شود شرایط خیلی سخت خواهد بود. هم به لحاظ مادی و شرایط اقتصادی در تنگنا خواهند بود و هم به لحاظ معنوی دچار آسیب خواهند شد.بیمه دی با هدف حمایت از خانواده، کاستن از فشارهای اقتصادی و معیشتی در نبود سرپرست خانواده در زمان وقوع حوادث و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و درآمدی مردم جامعه، بیمه مستمری حادثی را طراحی و امکان تهیه آن را برای آحاد مردم فراهم نموده است. این محصول یکی از متمایزترین و به روز‌ترین محصولات عمر در صنعت بیمه بوده و مختص شرکت بیمه دی می‌باشد که حق بیمه آن بسیار پایین و متناسب با قدرت خرید همه افراد می‌باشد.

پوشش اصلی این بیمه نامه فوت به علت حادثه بیمه شده می‌باشد که در صورت وقوع، شرکت بیمه دی سرمایه فوت حادثی را به صورت مستمری به ذینفعان بیمه نامه پرداخت خواهد نمود این سرمایه معادل ۷۰ برابر حقوق ماهانه بیمه شده و حداکثر تا ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد.

در کنار پوشش اصلی، شرکت بیمه دی امکان تهیه پوششهای بیمه‌ای تکمیلی زیر را نیز در بیمه نامه فراهم نموده است:

• پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه بیمه شده تا سقف ۱۰۰درصد سرمایه فوت حادثی

• پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه بیمه شده معادل ۱۰ درصد سرمایه فوت حادثی و تا سقف ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ریال

شرایط بیمه نامه

سن بیمه‌شده: از ۱۸ تا ۷۰ سال

مدت بیمه‌نامه: ۱ سال ( در پایان هر سال بیمه‌ای امکان تهیه مجدد بیمه نامه وجود دارد)

روش پرداخت حق‌بیمه: سالانه و در ابتدای قرارداد

نحوه پرداخت سرمایه بیمه نامه در صورت وقوع فوت حادثی: صرفا" به صورت مستمری ( به انتخاب ذینفعان بیمه نامه، مستمری در ۵ سال، ۱۰ سال، ۱۵ سال و یا ۲۰ سال قابل پرداخت خواهد بود)

دفعات پرداخت مستمری در سال: ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه

ضریب افزایش سالانه مستمری: پرداخت مستمری توسط شرکت بیمه دی می‌تواند هر سال ثابت باشد و یا این که سالانه ۵ درصد و یا ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.

فروش آن‌لاین بیمه مستمری حادثی بیمه دی

خرید آن‌لاین بیمه عمر مستمری حادثی بیمه دی از طریق سامانه فروش آن‌لاین این شرکت امکان پذیراست.

شرکت بیمه دی در راستای اجرای سیاست‌های خود به‌منظور پیاده‌سازی ساختارهای نوین ارائه خدمات بیمه‌ای، سامانه فروش آن‌لاین بیمه‌های عمر مستمری حادثی خود را راه‌اندازی کرده است. هم‌میهنان می‌توانند برای خرید بیمه‌نامه عمر مستمری حادثی با سرمایه دلخواه (از ۳۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان) از طریق سامانه فروش آن‌لاین بیمه دی به نشانی plus.dayins.com و یا پرتال اصلی شرکت اقدام کنند.