معرفی هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان

 این هلدینگ، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ باهدف رشد و اعتلای صنعت و معدن کشور آغاز کرده است و هدف نهایی آن  سرمایه‌گذاری در صنایع و معادن به امید تبدیل شدن به قطبی مؤثر درتحقق بخشیدن به اهداف چشم انداز بیست ساله در این حوزه است.

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به ‌عنوان متولی سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن هلدینگ گروه مالی گردشگری، که با فلسـفه تجمیع و هم افزایی توان فنی، مهندسی و سرمایه‌ای به منظور کارآفرینی در سطح داخلی و بین المللی تأسیس شده است، می‌کوشد با بهره‌گیری از روش‌‌های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی مجرب، توانمند و متخصص به یکی از ده شرکت برتر در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع و معادن کشور تا سال ۱۴۰۴ شمسی تبدیل شود.

این شرکت با بهره‌گیری از تجارب شرکت‌های معدنی و فولادی زیرمجموعه خود، ضمن توجه به رشد و سودآوری مطلوب باهدف ایجاد رضایت و خشنودی تمامی ذینفعان، تحقق چشم‌انداز خود و توسعه صنایع معدنی و فلزی کشور را نیز به شکلی جدی و هدفمند دنبال می‌کند.

حوزه‌های فعالیت هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به شرح ذیل می‌باشد:

۱. سرمایه‌گذاری هوشمندانه در بخش صنعت و معدن، نقش‌آفرینی مشارکت‌جویانه و بهره‌برداری از ابزار نوین در تأمین مالی پروژه‌ها

۲. تکمیل زنجیره فولاد شامل استخراج سنگ‌آهن از معادن و انجام فرایندهای فرآوری و تولید کنسانتره و گندله و تولید آهن اسفنجی و بریکت گرم

۳. تولید شمش و محصولات فولادی ساختمانی و آلیاژی

۴. تحقیقات و مطالعات تخصصی و ورود به حوزه معادن و فلزات رنگین و توسعه کارخانه‌های فرو آلیاژ

Untitled-2 copy