تولید با راندمان بالا حین بحران کرونا

۱- در بخش تولید : تمامی تمهیدات لازم شامل جلوگیری از ورود کارگران و کارمندان غیر مرتبط با این بخش، نصب برد و بنرهای اطلاع رسانی و الزام کلیه پرسنل از نظر رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک و دستکش و شستشوی دست ها و رعایت موارد بهداشتی و نیز ضد عفونی مستمر قسمت های متعدد و مشترک مانند سرویس های ناهارخوری و بهداشتی و نقاط پرتردد در حال انجام است.

۲- کنترل روزانه تمامی پرسنل و مراجعین از نظر تب سنجی و تاکید بر بکارگیری ماسک و دستکش و اطلاع رسانی مرتب از نظر ایجاد فاصله حداقلی ۱.۵ متر با یکدیگر و اطلاع فوری و معرفی فرد به مرکز بهداشت مستقر در کارگاه بدلیل مشاهده علائمی نظیر تب، گلودرد و دردهای ریوی و همچنین جداکردن افرادی که سابقه بیماری های قلبی و دیابت دارند از دیگر پرسنل و یا اعطای مرخصی به این قبیل افراد.

۳- تامین ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده و تب سنج به میزان کافی برای کارگران، کارمندان و مراجعین و کنترل افراد بطور روزانه و تاکید بر استفاده  از ماسک و دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی.

۴- در کارگاه های موجود شرکت، تنها کارگاه فرآوری پرلیت است که خریداران سنگ پرلیت خام و پخته با اعزام کامیون نسبت به تحویل بار اقدام می کنند که در این رابطه ضمن جلوگیری از ورود رانندگان به بخش تولید، سعی بر این گردیده است که رانندگان مورد تب سنجی قرار گیرند و در اتاقکی که برای توقف و استراحت رانندگان تعبیه شده است تا زمان بارگیری کامیون توقف نمایند.

۵- ضدعفونی مستمر و روزانه کلیه سطوح و وسایل همه بخش های اداری و دفتری قبل از شروع ساعت کاری توسط یکی از پرسنل که تحت نظر مسئول مربوطه در این خصوص آموزش دیده است.

امید است به لطف خداوند متعال و با تمهیدات صورت گرفته فوق از جانب مدیریت شرکت عمران مومان چابهار که در طی این مدت کلیه پرسنل در سلامت بوده و هیچ مورد بیماری مشاهده نشده است ، آن مجموعه بتواند با صحت کامل تا رفع بیماری کرونا به فعالیت مستمر خویش در سال جهش تولید ادامه دهد.