مجتمع مسکونی تجاری مرکز شهر اندیشه

مجری: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران

(اقدام ملی)

پروژه مرکز شهر اندیشه، بزرگ‌ترین پروژه اقدام ملی مسکن است که میان دو میدان (خلیج‌فارس در شمال و شهدای گمنام در جنوب) قرار گرفته است و در میان آن بازار «نقش اندیشه» که نمادی از معماری ایرانی - اسلامی معاصر می‌باشد، شکل گرفته است که با الهام گرفتن از معماری ایرانی، ره‌باغی از میدان خلیج‌فارس تا ساباط بازار و از ساباط تا میدان شهدای گمنام، ضلع شمال و جنوب مرکز شهر را به هم وصل نموده است. در اطراف این ره‌باغ فضاهایی با کاربری‌های فرهنگی، تجاری و خدماتی، جهانگردی و پذیرایی، تالار‌شهر، آمفی تئاتر روباز، پردیس سینمایی، هتل، اقامتگاه سنتی، شهرداری اندیشه، پارک پدافند غیرعامل، مجموعه فرهنگی دفاع مقدس و باغ ایرانی شکل گرفته است. گروه سرمایه‌گذاری مسکن عهده‌دار و شریک ساخت واحدهای مسکونی و ره‌باغ این مجموعه عظیم است.

Untitled-5

photo_2020-10-07_08-57-23

 

مجتمع مسکونی آیمان تبریز (فاز 1)

مجری: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب

(بازآفرینی شهری، اقدام ملی)

مجتمع مسکونی آیمان تبریز، بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری کشور است که توسط گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حال اجرا است. این مجموعه با بهره‌گیری از به‌روز ترین طراحی‌ها، متریال و مصالح در حال ساخت می‌باشد. این پروژه بزرگ در محدوده غربی شهر تبریز و در مجاورت پارک بزرگ تبریز واقع شده است. فضاهای عمومی وسیع، واحدهای خدماتی بسیار جذاب و رعایت استانداردهای معماری به منظور جذب مشتریان، از شاخصه‌های این مجموعه می‌باشند که در منطقه بی‌نظیر است.

Untitled-4

Sheet A0_Page_5

 

 مجتمع مسکونی شار شیراز

مجری: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب

(اقدام ملی)

پروژه شار با مشارکت شرکت عمران شهر صدرا در شیراز تعریف شده است. این پروژه پیرو تفاهم‌نامه‌ای که گروه با شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید منعقد کرد، در یکی از مناطق مطلوب سکونتی شهر جدید صدرا تعریف شده است. طراحی منحصر به فرد و ساخت با کیفیت، باعث خواهد شد در آینده‌ای نزدیک، این پروژه به یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی این شهر بدل شود. از ویژ‌گی‌های قابل اشاره این پروژه می‌توان به محوطه وسیع، ساختمان هیئت‌مدیره و طراحی مدرن و به‌روز اشاره نمود.

Untitled-3

 

مجتمع مسکونی باران پردیس

مجری: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس

این پروژه در 171 واحد مسکونی ویژه اقشار میان‌درآمدی با کیفیت مناسب احداث خواهد شد که با توجه به امکان استفاده از تسهیلات بانک مسکن، نقش به‌سزایی در خانه‌دار کردن این قشر از متقاضیان مسکن خواهد داشت. این پروژه که دارای طراحی جدید و متفاوت نسبت به پروژه‌های قبلی شرکت است، می‌تواند به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص فاز سه و شهر جدید پردیس مطرح باشد.

Untitled-2

 

مجتمع مسکونی تجاری باران رشت

مجری: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن گیلان

این مجتمع در یکی از مناطق رو به توسعه و جدید شهر رشت قرار گرفته است. طراحی انجام شده و ایجاد فضاهای عمومی وسیع و چشم‌نواز در داخل ساختمان، به نحوی است که از هم‌اکنون می‌توان با اطمینان آن را یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین ساختمان‌های شهر رشت در آینده‌ دانست. این پروژه با داشتن بخش‌ تجاری کوچکی در مجاورت خود، ضمن ایجاد ارزش افزوده برای شرکت، نیازهای ساکنان منطقه را نیز به بهترین نحو فراهم خواهد نمود.

Untitled-1