آغاز جشنواره «هدیه زندگی پارسیان»

22

 اگر این موضوع را بپذیریم که به دلیل تغییر در سبک زندگی و شرایط محیط زیست،آمار بیماری‌ها درحال افزایش است، پس این واقعیت را نیز باید قبول کنیم، وقتی افراد  در این موقعیت قرار می گیرند، فرد علاوه بر این‌که باید روحیه خود را برای غلبه بر بیماری حفظ کند، باید با بحران‌های مالی مربوط به درمان یا گذران زندگی روزمره نیز دست‌وپنجه نرم کند.  متأسفانه بالا بودن هزینه‌های پزشکی و دارویی شرایط معیشت را برای فرد بیمار و خانواده او بسیار سخت و طاقت‌فرسا می‌کند. بدتر از آن، زمانی است که سرپرست خانواده فوت می‌کند و افراد دیگر خانواده باید علاوه بر تحمل رنج از دست دادن عزیزشان به دنبال راهی برای تأمین معاش خود باشند. حداقل بخش مالی این مشکل می‌تواند با دوراندیشی و پرداخت هزینه‌ای بسیار کم حل شود و در این بین هم یکی از بهترین راه‌های موجود، خرید بیمه عمر است که از فشار این بحران‌ها می کاهد.

پس اگر شما جزو افرادی هستید که در طول زندگی، همواره برای رفاه خود و افرادی که به آنها علاقمند هستید تلاش می‌کنید، قطعا برای تامین زندگی بهتر خود و خانوادتان در دوران بازنشستگی و کهولت و نیز برای کاهش تبعات حوادث و اتفاقات ناگوار و رفع این نگرانی‌ها‌، می بایست بهترین راه را که خرید بیمه نامه عمر است انتخاب کنید.

طرح‌های مختلف بیمه عمر به‌گونه‌ای تعریف شده‌ است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای قشر گسترده‌ای از مردم با شرایط سنی، مالی و جسمانی متفاوت باشد که افراد با اطلاع از مزایای این بیمه نامه ها می توانند اقدام به تهیه آن کنند. یکی از شرکت‌های معتبری هم که این بیمه نامه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد شرکت بیمه پارسیان است.

شرکت بیمه پارسیان با ارائه بیمه‌نامه‌های عمر، این آرامش خاطر را به شما و عزیزانتان هدیه می‌دهد که در آینده از امنیت مالی مناسبی برخوردار شوید. هدف این شرکت از ارائه بیمه‌نامه‌های عمر ایجاد آرامش در زندگی افراد و ترسیم آینده‌ای روشن تر است.

بیمه‌نامه‌های عمر  براساس شرط بیمه (فوت یا حیات بیمه شده) و چگونگی پرداخت سرمایه بیمه توسط شرکت بیمه (یکجا یا مستمر) و جنبه تامینی و پس اندازی، به انواع مختلفی تقسیم می شوند. از جمله بیمه نامه‌هایی هم که توسط شرکت بیمه پارسیان متناسب با نیاز و بودجه شما ارائه می شود ،بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه‌نامه عمر ساده زمانی و بیمه عمر مانده بدهکار است که به صورت انفرادی و گروهی ارائه می شود.

در راستای تشویق افراد به خرید انواع این بیمه نامه هم شرکت بیمه پارسیان تلاش کرده در شرایطی که موضوع نرخ تورم بالا و سطح درامدی پایین اقشار جامعه، باعث کاهش قدرت خرید افراد برای بیمه های عمرو سرمایه‌گذاری شده است، جشنواره ای را برگزار کند تا تمامی بیمه‌گزاران فعلی یا جدید بیمه نامه عمروسرمایه گذاری این شرکت از تخفیفات و تسهیلات ویژه برخوردار شوند. براساس همین رویکرد و با توجه به اهمیت موضوع بیمه‌های عمر در کشور شرکت بیمه پارسیان جشنواره «هدیه زندگی پارسیان» را با هدف افزایش فرهنگ بیمه و به منظور بهره مندی همه اقشار جامعه از خدمات بیمه ای،ویژه بیمه‌گزاران بیمه نامه عمروسرمایه گذاری این شرکت، از ابتدای اذرماه برگزار کرده است که در دو سطح تخفیفات عمومی برای بیمه‌گزاران عمروسرمایه گذاری حایز شرایط و تخفیفات ویژه به بیمه‌گزاران جدید بیمه عمروسرمایه گذاری عرضه می شود.

از تسهیلات ویژه این طرح که به بیمه‌گزاران جدید بیمه عمروسرمایه گذاری ارایه شده، بیمه نامه رایگان آتش سوزی مسکونی با سرمایه 3میلیارد ریال و ارایه تخفیفات متنوع به تمامی بیمه‌گزاران بیمه های عمروسرمایه گذاری در سایر بیمه نامه ها می باشد.

به این ترتیب در راستای تکریم بیمه‌گزاران بیمه‌های عمرانفرادی و ایجاد مطلوبیت بیشتر برای ایشان، جشنواره «هدیه زندگی پارسیان» برای بیمه‌گزاران بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری بیمه پارسیان با مشخصات زیر برگزار خواهد شد:

مدت زمان برگزاری جشنواره «هدیه زندگی پارسیان»: 01/ 09/ 1400 لغایت  30/ 11/ 1400 به مدت سه ماه

جامعه هدف جشنواره «هدیه زندگی پارسیان»: تمامی بیمه‌گزاران اعم از بیمه‌گزاران فعلی یا جدید بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری (انفرادی یا خانواده)

تسهیلات قابل ارایه به بیمه‌گزاران در جشنواره «هدیه زندگی پارسیان» و شرایط استفاده از آن:

شرط دریافت تخفیفات، عدم وجود حق‌بیمه معوق در بیمه‌نامه‌های عمروسرمایه‌گذاری صادره بیمه‌گذار، در زمان درخواست استفاده از تخفیفات می‌باشد.

مدت زمان انتظار برای صدور بیمه‌نامه درمان خانواده در طول مدت جشنواره، به یک ماه از زمان صدور بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری کاهش یافته است.

امکان استفاده از تخفیف بیمه‌نامه درمان مسافرتی، برای بیمه‌گزارانی که بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری آنان در طول مدت جشنواره صادر شده است، تا یکسال از زمان صدور بیمه نامه عمروسرمایه‌گذاری ایشان فراهم می‌باشد.

شرایط استفاده از تسهیلات ویژه، خرید بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری در طول مدت جشنواره با حق بیمه سالانه حداقل 20.000.000ریال

نکته مهم برای بیمه‌گزاران جدید بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری: درصورتی که بیمه‌نامه عمروسرمایه‌گذاری صادره در طی مدت جشنواره «هدیه زندگی پارسیان» در سال اول توسط بیمه‌گزار فسخ گردد، تخفیفات و تسهیلات دریافتی از محل جشنواره «هدیه زندگی پارسیان» معلق تلقی شده و درصورت وقوع خسارت برای بیمه‌نامه‌های خریداری شده، پرداخت خسارت با احتساب قاعده نسبی حق‌بیمه قابل پرداخت خواهد بود.

گفتنی است، علاقه مندان جهت اطلاع از این جشنواره و برخورداری از تسهیلات ارایه شده می توانند با شعب و نمایندگی های بیمه پارسیان در سراسر کشور تماس حاصل نمایند.