پیام پورفلاح، مدیر خانه کاریکاتور اصفهان  گفت: نمایشگاه «دلبر که جان فرسود از او!» از سوی موسسه سلامت روان طوبی و با همکاری خانه کاریکاتور اصفهان به مناسبت هفته ازدواج برگزارشده است و موضوع آن «عشق و محبت» است.

او افزود: این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی-تحلیلی با حضور دکتر احسان نمازی و دکتر علی قاسمیان و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان است که در نقش‌خانه حوزه هنری استان اصفهان برپاشده است.

پورفلاح اضافه کرد: در نمایشگاه «دلبر که جان فرسود از او!» ۳۷ اثر کاریکاتور، گرافیک، تصویرسازی و طنز از ۲۰ هنرمند با موضوع عشق و محبت و با تکنیک و ابعاد آزاد نمایش داده‌شده است.

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان یادآور شد: علی اسدی، جمال‌الدین اعتباریان، سمانه جانقربان، رویا جمی، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، الهام دزفولیان، رضا رحیمی، فریبا زمانی، ندا زمانی، سعید شعبانی، امیرمالک صالحی، نسیم صلاحی، هما عبدلی، ریحانه کریمیان، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، محمدجواد مولودی، مطهره ناسخیان و نگین نقیه هنرمندان این مجموعه هستند.

او گفت: هم‌زمان با نمایشگاه، نشست‌های روان‌شناختی و تحلیل آثار نمایشگاه «دلبر که جان فرسود از او!» با حضور هنرمندان و متخصصان مباحث انسان‌شناسی و روانشناسی به‌عنوان ویژه‌برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برگزار می‌شود که جنگ قدرت در روابط زوجی، ازدواج یک تعامل است نه معامله، چالش‌های روابط عاطفی و زوجی (دل‌بستگی یا وابستگی)، ازدواج عامل رشد یا مانع رشد و گفت‌وگویی در مورد معنای رابطه زوجی (یکی شدن یا خرد و خاکشیر شدن) موضوعاتی است که با حضور سمانه مختاری، زهرا یوسفی، مهرداد ربیعی، سمانه نیلفروشان و فرهاد مکاریان‌پور در این نشست‌ها درباره آن صحبت خواهدشد، ضمن آنکه روزهای پنج‌شنبه و شنبه نهم و یازدهم تیرماه به تحلیل آثار نمایشگاه اختصاص دارد.

گفتنی است علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «دلبر که جان فرسود از او!» می‌توانند تا پانزدهم تیرماه همه‌روزه ساعت ۱۷ به گالری نقش خانه، واقع در اصفهان، خیابان آمادگاه، پردیس حوزه هنری مراجعه کنند.