استراتژی بازاریابی

او.سی. فرل و  مایکل دی. هارتلاین/  محمد حسین بیرامی /  ۶۶۲ صفحه/  ۳۵۰۰۰ تومان   

کتاب

این کتاب حاوی بحث‌هایی نظری درباره توسعه قابلیت‌های بازاریابی و مزیت رقابتی، طراحی برنامه‌های بازاریابی یکپارچه، و مدیریت روابط بلندمدت با مشتریان است. همچنین درباره ضرورت یکپارچگی در فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک، و نیز طراحی برنامه‌های بازاریابی که مبتنی بر اخلاق و مسوولیت‌ اجتماعی باشند، بحث کرده است. در سراسر کتاب، مثال‌هایی از برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی موفق ارائه شده که راه‌های مقابله شرکت‌ها با چالش‌های بازاریابی در اقتصاد امروز را نشان می‌دهد. این کتاب در سال‌های اخیر همواره درسنامه رشته‌های مدیریت و بازرگانی در دانشگاه‌های معتبر آمریکا و اروپا بوده است.

 

مدیریت بازار

پاتریک فُرسیت/  سمیرا صادق ابدلی/  ۲۷۲ صفحه/  ۲۰۰۰۰ تومان

کتاب

بازاریابی یکی از رشته‌های بازرگانی است که دستخوش سوء‌تعبیرهای زیادی شده است. اغلب به نظر می‌رسد این رشته تنها جنبه تبلیغاتی دارد و غالبا افراد در دیگر حوزه‌های بازرگانی، به زوایای کامل آن اهمیت چندانی نمی‌دهند، اما بازاریابی فعالیتی تخصصی است که بر موفقیت هر شرکتی تاثیرگذار است. کتاب مدیریت بازار، به شرح بازاریابی پرداخته و رازهای آن را آشکار می‌سازد. هدف اصلی این کتاب، تشریح بازاریابی برای افراد غیربازاریاب است و به این‌وسیله، بازاریابی و فعالیت‌ها و مشاغل دیگر با هم همکاری بهتری خواهند داشت، چون به کمک این کتاب، درک بهتری از یکدیگر خواهند داشت. کارگروه هدف این کتاب، آن دسته از افرادی را نیز دربرمی‌گیرد که مستقیما به بازاریابی اشتغال دارند، مثل بازاریاب‌های باتجربه که شاید یادآوری اصول بازاریابی به آنها نیز کمک‌کننده باشد.

 

  بازاریابی

برایان تریسی/  صالح سپهری‌فر /  ۱۲۰صفحه/   ۷۰۰۰ تومان

کتاب

موفقیت هر کسب‌و‌کار، به موفقیت تلاش‌های صورت‌گرفته برای بازاریابی محصولات و خدماتش بستگی دارد. اگر بتوانید خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و آنها را برآورده سازید، می‌توانید به نتایج مطلوب و شگفت‌انگیز دست یابید. این کتاب دربردارنده 21 نکته کلیدی است که اهالی کسب‌وکار را  با شیوه‌های مختلف جذب مشتری، رقابت در بازارهای متغیر امروزی، اهمیت تحقیق بازاریابی، روش‌های تعیین قیمت و کانال توزیع و همچنین اصول مهم دیگری که پیش نیازی برای بازاریابی موفق هستند آشنا می‌کند. «بازاریابی» مانند دیگر آثار تریسی، برای آموختن سریع و عمل کردن نوشته شده است.

 

فروش موفق

برایان تریسی/  صالح سپهری‌فر /  ۱۴۴ صفحه/  ۸۰۰۰ تومان

کتاب

هدف اصلی هر فروشنده‌ای، کسب درآمد بیشتر است که فقط با فروش بیشتر امکان‌پذیر خواهد بود. اما در دنیای پررقابت امروزی که اینترنت و سایر رسانه‌های ارتباطی بسیاری از الگوهای مرسوم را دگرگون ساخته‌اند، فروش کاری به مراتب دشوارتر از گذشته شده است. این کتاب آموزش فروش در این شرایط دشوار و یافتن راه‌های کم‌هزینه‌تر برای فروش بیشتر است.

دوره های مالی و سرمایه گذاری دوره های مدیریت و اقتصاد دوره های ارتباطات و روزنامه نگاری
کتاب های اقتصادی کتاب های مدیریت و بازرگانی کتاب های سیاسی
کتاب های اندیشه و فرهنگ کتاب های کودک و نوجوان کتاب های ادبیات و هنر