کلوند

صنایع کاشی و سرامیک الوند در خرداد ماه ۳۰ میلیارد تومان فروش داشته که در قیاس با اردیبهشت ماه افزایش ۴۳ درصدی را نشان می‌دهد.شرکت در این ماه ۲۳۵ هزار مترمربع کاشی دیواری با نرخ ۳۹ هزار تومان به ازای هر مترمربع فروخته که در نرخ فروش نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته ولی در مقدار فروش با رشد ۳۴ درصدی همراه بوده است.کلوند در ۳ ماه نخست سال جاری در مجموع ۶۲ میلیارد تومان فروش داشته که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۴۳ میلیارد تومان بوده است.

 


 

کسعدی

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی طی عملکرد یک ماه منتهی به خرداد 1399 معادل2/ 16میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 259درصد افزایش یافته است.

«کسعدی» با سرمایه ثبت شده 25میلیارد تومان طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 30/ 12/ 1399 مبلغ  5/ 25میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 76درصد رشد داشته است.

 


 

کحافظ

شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ طی عملکرد یک ماه منتهی به اردیبهشت ۱۳۹۹ معادل ۱۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۸۱درصد افزایش یافته است.

«کحافظ» با سرمایه ثبت شده ۱۴۶میلیارد تومان طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰/ ۱۲/ ۱۳۹۹ مبلغ ۵/ ۱۷ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۵ درصد رشد داشته است.

 


 

کترام

شرکت تولیدی کاشی تکسرام طی عملکرد یک ماه منتهی به خرداد 1399 معادل5/ 10 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 67درصد افزایش یافته است.

«کترام» با سرمایه ثبت شده 4/ 29 میلیارد تومان میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 30/ 12/ 1399 مبلغ 3/ 22 میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 33درصد رشد داشته است.