صورت‌های مالی نفت پاسارگاد با نماد شپاس در گزارش‌های یک‌ساله نشان داده است سود خالص این شرکت افزایش بالایی را در مدت یک‌سال به‌دست آورده است.

 بررسی شرکت نفت پاسارگاد در دو سال متوالی نشان می‌دهد که این شرکت در سال ۹۸عملکرد بهتری در مقایسه با سال قبل از آن داشته است. این شرکت در سال ۹۸ مبلغ ۳۹۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان سود خالص داشته است که نسبت به سال ۹۷ افزایش ۱۷۲ درصدی را نشان می‌دهد. سود خالص این شرکت درسال ۹۷ مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان بوده است. همچنین جمع حقوق مالکانه و بدهی‌های این شرکت در سال ۹۷ بیش از ۵۰۱ میلیون تومان بوده و در سال ۹۸ این رقم به یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. سود هر سهم این شرکت نیز رشد چشمگیری داشته و از منفی ۱۴۵ ریال به ۳۴۵ ریال رسیده که نشان‌دهنده افزایش ۳۷۲ درصدی سود هر سهم در مقایسه با سال ۹۷ است.

بررسی تولید و فروش شرکت نفت پاسارگاد در سه ماه ابتدای سال نشان می‌دهد این شرکت ازابتدای سال مالی تا پایان خرداد ماه بیش از ۲۱۶ هزار تن از محصولات مختلف تولید داشته است. این شرکت در سه ماه سال جاری ۶۴ هزار و ۲۲۸ تن از تولیدات خود را در بازار داخلی به فروش رسانده و بیش از ۱۵۶ هزار تن فروش صادراتی داشته است. فروش صادراتی این شرکت در مقایسه با سال گذشته ۲۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد. این رقم در سال گذشته ۲۱۰ هزار تن بوده است. فروش داخلی شرکت در این دوره ۶۴ هزار و ۴۲۶ تن بوده و این رقم در سال ۹۸ بیش از ۱۰۷ هزار تن را نشان می‌دهد که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش داشته است. این شرکت از جمع فروش داخلی و صادراتی خود مبلغ ۴۷۰میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان درآمد داشته است و مبلغ فروش در سال گذشته ۹۹۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است.