ایرج‌تاج‌الدین، سیاست اصلی گروه راحمایت و گسترش شرکت‌های معدنی استان‌های کشور در زمینه تامین مواد اولیه دانست. وی در یک نشست خبری افزود:فاز دوم پروژه مهدی آباد که ۱۰۰ هزار تن به ظرفیت قبلی آن اضافه و در مجموع به ظرفیتی ۱۵۰هزار تنی رسیده، آماده بهره‌برداری شده و به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.

در این جلسه ابراهیم جمیلی، رئیس هیات‌مدیره گروه صنعتی معدنی زرین نیز ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص نوسانات یک ماهه اخیر بازار سرمایه گفت: این حجم از نوسانات ناشی از اصلاح قیمت در بازار و تغییرات ناشی از هیجانات بازار است.

جمیلی در ادامه با اشاره به اینکه سهامدار عمده از این سهم حمایت خواهد کرد گفت: سهامداران حقیقی می‌دانند که این نوسانات گذراست و به جای خروج از سهام خود و گسترش هیجانات منفی، آرامش خود را حفظ می‌کنند و به زودی شاهد روزهای آرام بازار بورس و سرمایه خواهند بود.

در ادامه نشست خبری، حسین سلیمی عضو هیات‌مدیره شرکت زرین معدن آسیا نیز ضمن اشاره به اقدامات شرکت زرین معدن آسیا و طرح‌های سرمایه‌‌گذاری این شرکت خاطر نشان کرد: جلب اطمینان و صیانت از دارایی سهام‌داران برای گروه صنعتی معدنی زرین بسیار مهم بوده و این شرکت تاکنون اقدام به دریافت ۳ مجوز خرید سهام خزانه از سازمان بورس کرده است.

وی افزود: افزایش میزان سرمایه زرین معدن آسیا نیز از ۶۵ میلیارد تومان به ۱۲۰ میلیارد تومان در حال اجراست و امیدواریم ظرف ۳ ماه آتی شاهد این افزایش سرمایه به‌صورت جایزه سهام باشیم.