بانک آینده

این بانک در گزارشی به تاثیر افزایش نرخ تسعیر ارز بر سود و درآمد این شرکت واکنش نشان داد. در این گزارش آمده این تغییر فاقد اثر قابل توجه بر عملکرد مالی این بانک است.

بانک سرمایه

به نظر می‌رسد، تغییر نرخ تسعیر ارز نمی‌تواند اثر قابل‌توجهی بر وضعیت بانک سرمایه بگذارد. اگرچه این بانک نیز اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر کرده است، اما در این اطلاعیه به هیچ نکته‌ای‌ در این خصوص اشاره نشده است و به نظر این موضوع فاقد اهمیت است.

بانک شهر

این بانک نیز واکنش مشابهی همچون دو بانک بالا داشته است. این بانک نیز تنها به اعمال دستور العمل تازه در تهیه صورت‌های مالی اکتفا کرده است و نه از وضعیت ارزی خود و نه میزان تغییر سود حاصل از تسعیر ارز سخنی به میان نیاورده است.

افزایش سرمایه

غپیچک: شرکت پیچک با نماد غپیچک در اطلاعیه‌ای از پیشنهاد هیات‌مدیره برای افزایش سرمایه خبر داده است. این شرکت با تهیه گزارش توجیهی در پی افزایش سرمایه 64020 میلیون تومانی است تا سرمایه این شرکت از 1500 میلیون تومان به 65520 میلیون تومان برسد. این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران، مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی و خروج از شمول ماده 141 اصلاحیه قانون تجارت صورت می‌گیرد.

وارس : این شرکت‌نیز  اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ارس صبا (وارس) درخصوص افزایش سرمایه منتشر کرده است. این شرکت نیز قصد دارد سرمایه خود را از 10 میلیارد تومان به 50میلیارد تومان افزایش دهد. افزایش 400درصدی این شرکت،‌منوط به موافقت سازمان بورس خواهد بود.

فراخوان مجامع

سدشت: شرکت صنایع سیمان دشتستان (سدشت) سهامداران خود را به مجمع فرا خواند. مجمع این شرکت 10 صبح چهارشنبه برگزار می‌شود. براساس این آگهی، ‌دستور‌العمل این جلسه انتخاب اعضای هیات‌مدیره است.

نبروج : شرکت کارخانجات نساجی بروجرد نیز آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده نوبت دوم  را منتشر کرد. این مجمع ساعت 10 صبح سه‌شنبه 22 مهر برگزار می‌شود. دستور جلسه این مجمع استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، ‌تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 29/ 12/ 1398،‌ انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار است.

کفرآور : شرکت فرآورده‌های سیمان شرق نیز آگهی برگزاری مجمع را با موضوع مجمع عمومی عادی سالانه برای سال (دوره) مالی را منتشر کرد. این مجمع نیز در روز چهارشنبه برگزار می‌شود. دستور این جلسه نیز استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 31/ 05/ 1399،‌ انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات‌مدیره و تعیین پاداش هیات‌مدیره است.

فارس :  شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز آگهی درخصوص برگزاری مجمع منتشر کرده است. آگهی دعوت به مجمع عمومی این شرکت از برگزاری آن در روز چهارشنبه 30 مهر در ساعت 10 صبح خبر می‌دهد. دستور جلسه تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه و اصلاح مفاد اساسنامه برای فراهم آوردن امکان انتخاب سامانه کدال به‌عنوان روش مجاز انتشار اطلاعیه‌ها به شکل الکترونیکی تعیین شده است.