انتخاب اعضای هیات مدیره پالایشگاه نفت پارس

در این جلسه که با حضور بیش از ۸۷ درصد سهامداران و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد؛ اعضای هیات مدیره شرکت نفت پارس انتخاب شدند.

همچنین با انتخاب اعضای هیات رئیسه مجمع برای نظارت بر انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت نفت پارس، نمایندگانی از دو شرکت که از سهامداران عمده هستند، برگزیده شدند.

براین اساس، نمایندگان شرکت نفت و گاز پرشیا و شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران به‌عنوان ناظر انتخاب شدند.

در این جلسه ۵ سهامدار داوطلب حضور در هیات مدیره شرکت نفت پارس شدند که به این ترتیب شرکت‌های توسعه انرژی تدبیر، نفت و گاز پرشیا، سرمایه‌گذاری تدبیر، سرمایه‌گذاری ملی ایران و شرکت شیمیایی مدبران شیمی به‌عنوان اعضای هیات مدیره برای یک دوره انتخاب شدند.

عملکرد مطلوب نفت پارس در ۹ ماهه نخست سال جاری

در ادامه این جلسه، مدیرعامل پالایشگاه نفت پارس که به صورت آنلاین در جلسه، حضور داشت، گفت: تاکنون پیش‌بینی‌های شرکت پالایشگاه نفت پارس در زمینه فروش، سودآوری و فروش صادراتی، تحقق یافته است.

حمیدرضا خلیلی اظهار کرد: عملکرد ۹ ماهه نخست سال جاری پالایشگاه نفت پارس به زودی در اختیار سهامداران این شرکت قرار خواهد گرفت و امید است که سهامداران پالایشگاه نفت پارس با در جریان قرار گرفتن از عملکرد ۹ ماهه نخست سال جاری پالایشگاه نفت پارس از عملکرد پالایشگاه نفت پارس رضایت داشته باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه، شرکت نفت پارس در ۹ ماه‌ نخست سال جاری عملکرد مطلوبی داشته است و در تلاش هستیم که این روند تا پایان سال ۹۹ ادامه داشته باشد و امیدوار هستیم که سال ۹۹ توام با موفقیت‌های بسیار و یکی از بهترین سال‌های عملکردی برای شرکت نفت پارس باشد.

این مقام مسوول‌ بیان کرد: بسیاری از سهامداران پالایشگاه نفت پارس یک نگاه ویژه به سرمایه‌گذاری‌های بزرگی که شرکت نفت پارس طی سال‌های گذشته انجام داده دارند و در طرح اتان‌گیری شرکت پارسیان سپهر ۲۰ درصد آن به شرکت نفت پارس تعلق دارد.

خلیلی افزود: شرکت نفت پارس، تاکنون، هر آنچه به عنوان آورده سهامدار در اختیار گرفته را به طور کامل سرمایه‌گذاری کرده است و پروژه اتان‌گیری شرکت پارسیان سپهر در مرحله پیش راه‌اندازی قرار دارد.

وی بیان کرد: طرح اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان سپهر پیشرفت قابل توجهی داشته و درصد بزرگی از پروژه انجام شده است و مسوولان این پالایشگاه در تلاش هستند که تا چند روز آینده بتوانند طرح اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان سپهر را راه‌اندازی کنند.

خلیلی در پایان، بیان کرد: راه‌اندازی طرح اتان‌گیری پالایشگاه پارسیان سپهر، خبر بسیار خوبی برای سهامداران شرکت نفت پارس و همچنین برای سهامدارانی است که در این پروژه سهیم هستند.