انتشار EPS شرکت‌های بورسی و فرابورسی بعد از سه سال حذف،  بار دیگر در دستور کار قرار گرفته و شرکت‌ها مکلف به اعلام این متغیر مهم برای سال‌جاری و آینده شدند. شرکت ملی مس ایران اولین شرکتی بود که پیش‌بینی سود خود را اعلام کرد. شرکت‌های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت،  تولیدی کاشی تکسرام و تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا از دیگر شرکت‌هایی بودند که پیش‌بینی سود خود را اعلام کردند.

فملی: شرکت ملی مس ایران برای سه‌ماه انتهای سال پیش‌بینی سود ارائه کرده و سود سال‌جاری را هزار ریال اعلام کرد. این درحالی است که شرکت در ۹ ماهه ۸۷۰ ریال سود به دست آورده و در سه‌ماه سوم ۳۶۰ ریال سود ساخته است.

کتوکا: شرکت خدمات صنایع نسوز توکا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به روند عملیات شرکت در سال‌جاری،  پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال مالی منتهی به ۳۰/ ۱۲/ ۱۳۹۹ به ازای هر سهم ۳۶۸۸ ریال سود محقق کند. اما کتوکا در ۹ماهه ۲۸۳۹ و در ۶ماهه ۱۶۴۱ ریال سود محقق کرده است. در ۳ماهه نیز ۲۵۷ ریال سود محقق کرده بود.

زکشت: شرکت کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت در افشای اطلاعات بیان کرد پیش‌بینی می‌کند برای هر سهم تا پایان سال مالی جاری منتهی به ۳۰/ ۱۲/ ۱۳۹۹،  مبلغ ۷۷۶ ریال به ازای هر سهم سود محقق شود. این شرکت زراعتی در ۹ماهه تحقق سود ۵۷۴ ریالی به ازای هر سهم داشته است.

کترام: شرکت تولیدی کاشی تکسرام در گزارش خود خبر داد با توجه به روند عملیات تولید و فروش جاری،  پیش‌بینی می‌شود که این شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۳۰/ ۱۲/ ۱۳۹۹،  به ازای هر سهم ۲۰۱۲ریال سود محقق کند. این شرکت در ۹ ماه تحقق سود ۱۲۶۵ریالی به ازای هر سهم داشته است.