تغییر سودآوری در سنوین و رکیش : دو شرکت بورسی با انتشار گزارش‌های مالی خود از تغییر سودآوری خود گزارش دادند. «سنوین» با افزایش سود ۵۲۸ درصدی و رکیش با کاهش ۴ درصدی سود نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبه‌رو شده است. شرکت سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین که سال مالی۳۰ آذرماه دارد در صورت مالی ارائه‌شده سود خالص را ۱۳۲ میلیارد تومان بیان کرد که نسبت به سال قبل ۵۲۸ درصد افزایش سود داشته است. پرداخت سود سال ۹۹ به افراد حقیقی از تیرماه، صندوق سرمایه‌گذاری مردادماه و افراد حقوقی مهرماه سال ۱۴۰۰ پرداخت خواهد شد. شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش سود خالص خود را بالغ‌بر ۱۲ میلیارد اعلام کرد که نسبت به سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است. همچنین شرکت صنایع کاغذ پارس در صورت مالی تلفیقی ۱۲ ماهه حسابرسی نشده به تاریخ ۳۰ آبان سال ۹۹ سود خالص را ۱۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به سال قبل ۲۳ درصد کاهش‌یافته است.

پیش‌بینی سود در جم و غدام : شرکت پتروشیمی جم نیز ‌مانند اکثر شرکت‌ها سود آینده‌نگر خود را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است که با توجه به عملکرد ۹ ماهه این شرکت در سال ۱۳۹۹، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی منتهی به ۳۰/ ۱۲/ ۱۳۹۹ به ازای هر سهم مبلغ ۴.۴۵۲ ریال سود هر سهم محقق شود. همچنین شرکت خوراک دام پارس نیز توضیحات تکمیلی خود را درخصوص پیش‌بینی سود سال جاری اعلام کرد. این شرکت اعلام کرد بر اساس افزایش سرمایه ۱۰۰ درصد که تعداد سهام را دو برابر می‌کند به همین نسبت سود هر سهم نیز کاهش می‌یابد. همچنین علاوه برافزایش سرمایه کاهش حاشیه سود ناخالص از ۱۹ درصد به ۵/ ۸ درصد و تامین مواد اولیه بدون پشتیبانی امور دام کشور پیش‌بینی سود سهام برای سال منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۷۷۲ ریال است.

انعقاد قرارهای مهم : شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در اطلاعیه تحت افشای اطلاعات ب خبر قرارداد خرید ۱۷ هزار دستگاه کارتخوان داد. طرف دیگر این قرارداد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با نماد «تاپکیش» است که قرار است این ۱۷ هزار دستگاه کارت‌خوان را از ۱۵ آذر سال آینده به این شرکت بفروشد. به دلیل این قرارداد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش با افشای اطلاعات الف روبه‌رو شد.

افزایش قیمت محصولات : شرکت صنعتی پارس‌مینو اطلاعیه‌ای تحت افشای اطلاعات الف که به‌موجب آن این نماد برای دو روز کاری بسته می‌شود اعلام کرد با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و تاثیر آن بر بهای تمام‌شده محصولات این شرکت، قیمت برخی از محصولات که مجوز افزایش قیمت گرفته‌اند،‌ افزایش بیش از ۱۰درصدی خواهند داشت. ۳۵ درصد از فروش این شرکت در سال گذشته به این محصولاتی است که افزایش نرخ گرفته‌اند.