بابک اسماعیلی مدیرعامل شرکت سبدگردانی فراز با اعلام برنامه‌های این شرکت گفت: راه‌اندازی چهار صندوق سرمایه‌‌گذاری شامل یک صندوق با درآمد ثابت برای مدیریت منابع سازمان اقتصادی کوثر و شرکت‌های تابعه، یک صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی برای بازارگردانی اختصاصی شرکت‌ها و نهادها به‌ویژه شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر که در بازارسرمایه حضور دارند، راه‌اندازی یک صندوق ETF و یک صندوق سهامی از جمله برنامه‌های راهبردی شرکت سبدگردان فراز خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت در بحث مشاوره سرمایه‌گذاری و تامین مالی جمعی برنامه‌های جامعی دارد، افزود: هدف این است که سرمایه‌گذاری‌های خرد را بر پایه یک مدل مشارکت از طریق سکوی مالی جمعی تجمیع کنیم به ویژه برای طرح‌های سازمان اقتصادی کوثر و کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه که در این سازمان وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های «فراز» برای سال ۱۴۰۰ گفت: چهار برنامه برای سال آینده در نظر داریم که شامل اخذ مجوز فعالیت پردازش اطلاعات مالی، رتبه‌بندی، عرضه و پذیرش هستند. بر اساس قانون بازار اوراق بهادار مصوب ۸۴، سبدگردان‌ها، نهادهای مالی هستند که شخصیت حقوقی دارند و در قالب قراردادی مشخص و به منظور کسب انتفاع به خرید و فروش اوراق بهادار برای سرمایه‌گذاران می‌پردازند.