اطلاعیه گروه الف بعدی مربوط به نماد «خکمک» است که در آن اعلام شده الحاقیه‌ای را به قرارداد قبلی خود با شرکت سازه گستر سایبا افزوده است. طی این الحاقیه مبلغ ۷۷۱ هزار میلیارد ریال در تاریخ ۱۳ اسفند به قرارداد قبلی افزوده است. شرکت «خارزم» در اطلاعیه خود از تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت توسعه برق و انرژی سپهر به‌عنوان یکی از شرکت‌های تحت کنترل خبر داده است. موضوع این اطلاعیه از این قرار است که شرکت برق و انرژی نسبت به رقم تعیین شده مالیات از سوی اداره مالیات اعتراض کرده که در نهایت هیات جدید نظر آن را وارد ندانسته است. دعوای حقوقی موضوع دو شرکت دیگر در میان اطلاعیه‌های گروه ب روز گذشته بود. شرکت شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان در اطلاعیه‌ای در گروه ب هم از طرح دعوی بانک اقتصاد نوین علیه شرکت خود خبر داده است. موضوع این دعوی طبق این اطلاعیه «عدم ارائه برگ سبز گمرکی مربوط به گشایش اعتبار اسنادی سال ۱۳۹۰» است.

شرکت پتروشیمی فارابی هم در اطلاعیه‌ای عنوان کرده است: «با توجه به رای محکومیت شرکت پتروشیمی فارابی در پرونده شرکت دریا خدمات آلوارس در دادگاه بدوی و متعاقبا تایید رای مذکور در شعبه ۱۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، شرکت نسبت به رای صادره درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری از ریاست محترم قوه‌قضائیه کرده که این درخواست پس از طی مراحل اولیه در دادگستری استان تهران جهت بررسی نهایی و تجویز ماده ۴۷۷ به معاونت قضائیه ارسال و با توجه به اهمیت موضوع بر فعالیت‌های اجرایی شرکت با مساعدت انجام شده مقرر شد تا پایان مراحل بررسی تجویز ماده ۴۷۷ به‌صورت موقت اجرای حکم مذکور متوقف شود.»

در صورتی که رئیس قوه‌قضائیه رای قطعی صادره از هر یک از مراجع قضایی را خلاف شرع بیّن تشخیص دهد، با تجویز اعاده دادرسی، پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال تا در شعبی خاص که توسط رئیس قوه‌قضائیه برای این امر تخصیص می‌یابد رسیدگی و رای قطعی صادر کند. شعب خاص مذکور مبنی برخلاف شرع بین اعلام شده، رای قطعی قبلی را نقض و رسیدگی مجدد اعم از شکلی و ماهوی به عمل می‌آورند و رای مقتضی صادر می‌کنند.

یکی دیگر از اطلاعیه‌های گروه ب مربوط به گروه فن‌‎‌آوا می‌شد که در آن افتتاح یک مرکز داده‌پردازی (DATA CENTER) با ظرفیت ۱۰۰ رک و به متراژ ۳۵۰ متر مربع خبر داده است.