ثبت افزایش سرمایه «وملل»

موسسه اعتباری ملل افزایش سرمایه خود را در سامانه کدال ثبت کرد. این موسسه مالی و اعتباری قرار است سرمایه خود را به میزان ۶۵ درصد از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش دهد. سرمایه فعلی این شرکت به میزان ۶۰۶ میلیارد تومان است که با احتساب این افزایش سرمایه به عدد هزار میلیارد تومان می‌رسد. این موسسه اعتباری بعد از ثبت افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سراغ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی نیز رفته است. در اطلاعیه «وملل» آمده است که جهت استفاده بیشتر از ظرفیت‌های بالقوه ناشی از افزایش سرمایه موسسه ملل افزایش سرمایه موسسه از محل فوق‌الذکر پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، طبق ضوابط به تایید و تصویب هیات‌مدیره رسید.

افزایش سرمایه ۱۵۳ درصدی «وسینا»

افزایش سرمایه ۱۵۳ درصدی بانک سینا در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید. با احتساب این افزایش سرمایه که از محل تجدید ارزیابی‌ها قرار است انجام گیرد،‌ سرمایه این بانک به ۲ هزار و ۵۳۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان می‌رسد. سرمایه فعلی این بانک هزار میلیارد تومان ثبت ‌شده است. این افزایش سرمایه هزار و ۵۳۵ میلیارد تومانی در ۱۹ اسفند به ثبت رسیده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه «رانفور»

تقاضای افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی شرکت خدمات انفورماتیک در این سازمان موردبررسی قرار گرفت. مدارک و مستندات درخواست افزایش سرمایه شرکت پس از پیشنهاد هیات‌مدیره و اظهارنظر حسابرس قانونی شرکت جهت تایید و اخذ مجوز به سازمان بورس ارائه شد. سرمایه فعلی «رانفور» ۸۴۰ میلیارد تومان است که با احتساب افزایش سرمایه به مبلغ ۱۹۶۰ میلیارد تومان،‌ سرمایه شرکت به عدد ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید. این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها قرار است انجام گیرد.

موافقت مجمع «وامید» با افزایش سرمایه

مجمع شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با افزایش سرمایه ۲۲۳ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی و اندوخته موافقت کرد. آخرین سرمایه ثبت‌شده شرکت ۳ هزار میلیارد تومان است. که با احتساب افزایش سرمایه ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سرمایه شرکت به عدد ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. با توجه به قیمت پایانی روزچهارشنبه  سهم به مبلغ ۳ هزار و ۶۰۰ تومان و افزایش سرمایه ۲۲۳ درصدی، قیمت تئوریک سهم ( قیمت بعد از انجام افزایش سرمایه، بدون افت یا رشد) به مبلغ هزار و ۱۴۲ تومان می‌رسد.