در این ارتباط بانک شهر اعلام کرد، در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در نظر دارد تا ۱۷۸ رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را در مزایده عمومی از هشتم تیر لغایت نوزدهم با شرایط نقد، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات و اجاره به شرط تملیک به فروش رساند. شرایط و جزئیات دقیق این مزایده در وب‌سایت کدال منتشر شده است.

گروه بهمن هم در یک اطلاعیه از توثیق برخی دارایی‌های خود خبر داده است.

گفته شده دارایی‌های توثیق شده جهت انتشار اوراق مرابحه شرکت بهمن موتور نزد شرکت سپرده‌گذاری بورس بوده است. دارایی‌های توثیق شده طبق این اطلاعیه شامل: ۱- سهام تراکتورسازی از پرتفوی گروه بهمن به تعداد ۱۶۷ میلیون سهم با بهای تمام شده ۳۹۴.۶۴۰ میلیون ریال و ارزش روز ۴.۲۸۵.۸۲۵ میلیون ریال ۲- سهام گروه بهمن از پرتفوی شرکت‌های اعتمادجم، پویاکارآمدابریشم، کیامهستان، پویاابریشم، سروش بهمن و عصربهمن جمعا به تعداد ۶۶ میلیارد سهم به بهای تمام شده ۶.۶۲۱.۶۸۲ میلیون ریال و ارزش روز ۸.۱۷۸.۴۰۹ میلیون ریال.

شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس هم در یک اطلاعیه گروه الف از انعقاد یک قرارداد مهم با اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران برای ذخیره‌سازی گندم خبر داده است. در ارتباط با جزئیات این قرارداد گفته شده که با توجه به تجربیات قبلی و امکانات موجود از جمله مراکز ذخیره‌سازی گندم در مرکز اسلامشهر، این قرارداد به منظور ذخیره‌سازی، حفظ و نگهداری گندم امانی متعلق به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تهران به نمایندگی از شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین نمونه‌برداری، آزمایش، ضدعفونی، سم‌پاشی، هوادهی، توزین و تخلیه و بارگیری امضا شده است.

طبق این اطلاعیه مبلغ این قرارداد ۵/ ۸ میلیارد تومان بوده که قرار است پس از ارائه هر صورت‌حساب به صاحب کالا به صورت ماهانه پرداخت شود.