شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا که با نماد «حسینا» در بازار دوم فرابورس معامله می‌شود و از شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل دریایی است، در خردادماه سال‌جاری درآمدی معادل ۶۱‌میلیارد و ۷۷۲‌میلیون تومان کسب کرد. مقایسه عملکرد دو ماه اخیر شرکت از  کاهش ۲۴ درصدی درآمد شرکت در خرداد ماه خبر می‌دهد. این شرکت در سه ناحیه جنوب‌شرق، جنوب‌غرب و شمال فعالیت دارد. بیشترین میزان درآمد شرکت در خردادماه از قرارداد جنوب‌غرب حاصل شده است و کمترین آن متعلق به شمال بوده است. مقایسه درآمد  شرکت در خرداد‌ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال‌۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۵‌درصد افزایش یافته است. درآمد خرداد ماه شرکت ۱۸درصد کمتر از متوسط درآمد سال ۱۴۰۰ بود. «حسینا» با سرمایه ثبت‌شده ۵۰ میلیارد تومان  طی عملکرد ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰اسفند ۱۴۰۰،  مبلغ ۲۲۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۳‌درصد رشد محسوب می شود.

  «حتاید»

درآمد ماهانه شرکت تایدواترخاورمیانه که با نماد «حتاید» در تابلو اصلی بورس معامله می‌شود، در خرداد‌ماه سال‌جاری ۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ثبت رسید. مقایسه درآمد اردیبهشت و خرداد شرکت نشان می‌دهد که درآمد این دو ماه نسبت به یکدیگر بدون تغییر مانده است. درآمد این شرکت از سه قرار داد حاصل شده است که این سه قرار داد شامل ناحیه مازندران، ناحیه خوزستان و هرمزگان می‌شود. بیشترین درآمد شرکت در خرداد ماه از قرارداد ناحیه هرمزگان که ۲۹ میلیارد تومان است، حاصل شده است.

مقایسه درآمد  شرکت در خرداد ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۳۹‌درصد افزایش یافته است. درآمد خرداد ماه شرکت ۵/ ۰ درصد بیشتر از متوسط درآمد سال ۱۴۰۰ بود. «حتاید» با سرمایه ثبت‌شده ۱۹۵میلیارد تومان طی عملکرد ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۴۰۰،‌ مبلغ ۱۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹‌درصد رشد داشته است.