انعقاد قرارداد مهم برای «البرز»

بیمه البرز روز گذشته طی اطلاعیه‌ای از انعقاد قرارداد مهم با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل‌ونقل داخلی کالای کشور جهت انجام خدمات بیمه‌ای خبر داد. در اطلاعیه اول که در ساعات ابتدایی روز گذشته منتشر شد مبلغ قرارداد نامشخص بود که این شرکت در اطلاعیه بعدی (اصلاحیه) رقم قرارداد را ۳۳۱ میلیارد تومان اعلام کرد که تاریخ اجرای قرارداد از ۱۵/ ۰۵/ ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

  «ثتوسا» مزایده برگزار می‌کند

روز سه‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل با نماد معاملاتی «ثتوسا» از لغو مزایده فروش واحد خدماتی طبقه ۱۰ مجتمع شهریار خبر داد. در این اطلاعیه اعلام شد با توجه به این‌که برای واحد خدماتی فوق فقط یک نفر شرکت‌کننده پیشنهاد قیمت ارائه کرد و پیشنهاد ایشان به دلیل اینکه به صلاح شرکت نبود، مورد قبول کمیسیون معاملات قرار نگرفت. به دنبال این امر مقرر شد فروش واحد خدماتی فوق از طریق آگهی مزایده نوبت دوم صورت پذیرد.

  «غپونه» مجوز افزایش نرخ گرفت

شرکت نوش پونه مشهد با نماد معاملاتی «غپونه» روز گذشته طی اطلاعیه منتشر شده در تارنمای کدال از دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خبر داد. بر اساس این اطلاعیه با توجه به مصوبه هیات‌مدیره متوسط نرخ فروش هر کیلوگرم محصولات آردی از ۱۶۵.۶۴۲ریال به ۱۸۴.۸۲۴ریال افزایش یافت.

  «وکبهمن» سهام واگذار کرد

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن با نماد معاملاتی «وکبهمن» هم اقدام به فروش تعداد ۵۲ میلیون سهم از سهام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با نماد معاملاتی «کاوه» به قیمت کل ۱،۰۲۱،۸۳۶ میلیون ریال کرد که از این محل مبلغ ۹۲۸،۳۴۶میلیون ریال سود شناسایی شده است. گفته شده، کل مبلغ حاصل از فروش، در سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی سرمایه‌گذاری خواهد شد. درصد مالکیت «وکبهمن» از سهام «کاوه» قبل از واگذاری ۸۴/ ۷درصد بوده که پس از واگذاری به ۴۹/ ۷درصد کاهش یافت.