ایستگاه پایانی افزایش سرمایه برای سه ناشر

شرکت تولید محور خودرو با نماد معاملاتی «خمحور» طی اطلاعیه‌ای در روز یکشنبه اعلام کرد که افزایش سرمایه خود از مبلغ ۴۲ میلیارد تومان به مبلغ ۵/ ۶۳۲ میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها با هدف اصلاح ساختار مالی شرکت را در تاریخ ۱۹/ ۰۵/ ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسانده است. این شرکت مجوز افزایش سرمایه خود را در تاریخ ۱۳/ ۰۲/ ۱۴۰۰ از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران اخذ کرد. فعالیت اصلی شرکت بر اساس اساسنامه به این صورت است: تولید انواع اکسل‌های جلو، میانی، عقب و مرده، تولید انواع اتاق‌های بار، تولید انواع تریلی‌ها، تولید انواع اتوبوس، میدل‌باس، مینی‌بوس، کلیه فعالیت‌های تولید و بازرگانی، خرید و فروش، واردات و صادرات در ارتباط با موضوع شرکت، تولید انواع شاسی موبایل، تولید انواع قطعات و مجموعه‌های زیرمجموعه تولیدات و تشکیل شبکه و ارائه خدمات پس از فروش در ارتباط با محصولات مندرج در موضوع شرکت.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان با نماد «وآذر» طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به اتمام مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۲/ ۰۴/ ۱۴۰۰ و موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۰۸/ ۰۷/ ۱۴۰۰ تمدید شد. این شرکت تصمیم به افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به ۱۱۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت، جبران مخارج سرمایه‌گذاری انجام شده در سهام شرکت مجتمع فولاد صائب تبریز و همچنین تحصیل سرمایه‌گذاری‌های جدید دارد.

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با نماد معاملاتی «کگل» طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس مجوز افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۴۴۰/ ۷هزار میلیارد تومان به ۱۰ هزار میلیارد تومان در تاریخ ۱۲/ ۱۲/ ۱۳۹۹و تعداد ۲۵,۵۰۸,۵۹۰,۰۶۲ سهم حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و با توجه به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه به این وسیله تعداد ۹۱,۴۰۹,۹۳۸ سهم هزار ریالی برای پذیره‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. این شرکت مهلت پذیره‌نویسی عمومی را از تاریخ ۰۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ تا تاریخ ۱۵/ ۰۶/ ۱۴۰۰ اعلام کرد و شماره حساب ۳۱۳۰۰۰۵۶۳۳۷۱۲ بانک سپه شعبه مرکزی سیرجان جهت واریز وجوه تعیین شد.