غویتا:‌ شرکت ویتانا با نماد «غویتا» طی اطلاعیه‌ای از دریافت مجوز افزایش بیش از ۱۰ درصدی در نرخ فروش محصولات خود خبر داد. بر این اساس طبق مجوز انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران، انواع بیسکویت تولید شده توسط شرکت با افزایش نرخ همراه شدند. این شرکت همچنین لیست بهای جدید بیسکویت‌های خود را به پیوست اطلاعیه در سامانه کدال منتشر کرد. این محصولات ۱۳ درصد از کل درآمد شرکت را به خود اختصاص داده‌اند.

پخش:‌شرکت پخش البرز با نماد «پخش» طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال نتایج برگزاری مزایده ملک مازاد خود واقع در شهر کرمانشاه را اعلام کرد. بر این اساس ملک مذکور طی مبایعه‌نامه‌ای به مبلغ ۳۸ میلیارد تومان واگذار شد. ارزش دفتری ملک ۵۰۵ میلیون تومان و سود حاصل از معامله ۴/ ۳۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

ثاباد:شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران با نماد «ثاباد» از عدم‌حصول نتیجه از برگزاری مزایده خبر داد. این شرکت که تصمیم به واگذاری ۴۹درصد حق‌السهم شرکت از شش‌دانگ ملک پروژه آرامش واقع در منطقه قاسم‌آباد، خیابان شریعتی، خیابان مروارید، نبش مروارید۳ ( نبش جنوبی) از طریق مزایده داشت، به دلیل نبود متقاضی موفق به واگذاری نشد.

وهور:‌شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با نماد «وهور» طی اطلاعیه‌ای از احداث ۳ شرکت جدید جهت اجرای پروژه‌های نیروگاهی خبر داد. این شرکت اعلام کرد برای تسهیل در روند اجرا، اقدام به تاسیس و ثبت ۳ شرکت به شرح زیر کرده است:

۱- شرکت مولد نیروگاهی جاسک: این شرکت برای اجرای پروژه نیروگاه ۱۴ مگاواتی در شهرستان جاسک به روش BOT شش ساله با درصد سهامداری ۱۰۰درصد متعلق به شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور تاسیس شد. پیشرفت پروژه تا این تاریخ حدود ۷۳درصد است.

۲- شرکت مولد نیروگاهی گوهر سیرجان: این شرکت برای اجرای پروژه احداث بلوک دوم نیروگاه سیکل ترکیبی گهران سیرجان به روش BOT تاسیس شد. انعقاد قرارداد در حال انجام بوده و پس از نهایی شدن برای عموم افشا خواهد شد.

۳- شرکت مولد نیروگاهی تابان آسیا: این شرکت برای احداث یک واحد نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات با مشارکت شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور به نسبت ۴۵درصد، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به نسبت ۴۵درصد و شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید به نسبت ۱۰درصد تاسیس شد.