«حپترو»: شرکت مهندسی حمل‌ونقل پتروشیمی با نماد معاملاتی «حپترو» نتایج برگزاری مزایده فروش ۲۸ دستگاه تانکر مخصوص حمل گاز را طی اطلاعیه‌‌‌ای به سهامداران اعلام کرد. این شرکت اعلام کرد که با توجه به بازگشایی پاکت مزایده، برنده مزایده برای تعداد ۱۷ دستگاه تانکر مشخص شد و برای ۱۱ دستگاه باقی مانده با توجه به مبالغ اعلام شده تعیین‌تکلیف نشده است. مبلغ مورد توافق ۲/ ۴میلیارد تومان و نحوه تسویه به صورت یکجا و نقدی اعلام شده است. ضمنا ۵ درصد مبلغ به‌‌‌عنوان سپرده شرکت در مزایده جهت تضمین دریافت شده است.

«لپارس»: شرکت کارخانه‌ها پارس الکتریک با نماد «لپارس» طی اطلاعیه‌‌‌ای نتایج کنفرانس اطلاع‌‌‌رسانی که در تاریخ ۰۷/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به دلیل افزایش بیش از ۵۰ درصدی ارزش سهام شرکت برگزار شده بود را این گونه اعلام کرد: در فرجه زمانی تعیین شده سوالی توسط سهامداران در سامانه تدان مطرح نشد و همچنین تغییر بااهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت ایجاد نشده است. بنابراین به نظر می‌رسد که نوسان قیمت سهام در روزهای معاملاتی اخیر به علت شرایط حاکم بر بازار و عرضه و تقاضا بوده است.

«بشهاب»: شرکت لامپ پارس شهاب با نماد «بشهاب» طی اطلاعیه‌‌‌ای یک محل تامین افزایش سرمایه جدید پیشنهاد داد. به موجب این اطلاعیه هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد با اصلاح مفاد پیشنهاد هیات‌مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در گزارش توجیهی هیات‌مدیره محل تامین منابع افزایش سرمایه را علاوه بر مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران از محل سود انباشته شرکت نیز پیشنهاد کند. به همین منظور اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌‌‌ای سازمان بورس طی نامه‌‌‌ای به شرکت مذکور اعلام کرد که در گزارش توجیهی افزایش سرمایه که در تیرماه سال ۱۴۰۰ به تایید هیات‌مدیره آن شرکت رسیده و اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به آن اخذ و در سامانه کدال منتشر شده، افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی پیش‌بینی شده است. از این رو هرگونه تغییر در محل و مبلغ افزایش سرمایه درخواستی مستلزم تهیه گزارش توجیهی جدید مورد تایید هیات‌مدیره با ذکر محل و مبلغ افزایش سرمایه و اخذ اظهارنظر بازرس قانونی شرکت نسبت به آن و ارسال مدارک و مستندات مربوطه از طریق سامانه کدال به این اداره است. همچنین با عنایت به اتمام مهلت ارسال نامه متعهد پذیره‌نویسی به این اداره، پرونده افزایش سرمایه درخواستی آن شرکت در تاریخ ۰۹/ ۰۶/ ۱۴۰۰ از دستور کار این اداره خارج خواهد شد.