«سصفها»: شرکت سیمان اصفهان در مرداد ماه سال‌جاری ۴ محصول خود شامل سیمان، کلینکر، کلینکر سفید و سیمان سفید را به صورت داخلی و صادراتی جمعا به میزان ۶۰ هزار تن به فروش رسانده است. این شرکت طی عملکرد یکماهه منتهی به ۳۱/ ۰۵/ ۱۴۰۰ معادل ۲۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یکماهه مشابه سال قبل ۲۲درصد افزایش داشته است. «سصفها» با سرمایه ثبت شده ۵۰۰میلیارد ریال طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۹درصد رشد داشته است.

«حشکوه»: شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس که قرار است به عنوان دویست و شصت و چهارمین نماد معاملاتی از ۱۲ مرداد در فهرست اوراق بهادار بازار پایه فرابورس درج شود، در گروه حمل‌‌‌ونقل، انبارداری و ارتباطات فعالیت می‌کند. این شرکت طی عملکرد یکماهه منتهی به ۳۱/ ۰۵/ ۱۴۰۰ خود معادل ۶/ ۲میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به ماه قبل از آن ۱۹درصد کاهش داشته است. «حشکوه» با سرمایه ثبت شده ۱۷۲ میلیارد تومان طی عملکرد ۵ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹/ ۱۲/ ۱۴۰۰ مبلغ ۱۱ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱درصد رشد داشته است.

«دپارس»: شرکت پارس دارو در مرداد ماه امسال محصولات خود را در سه طبقه «قرص و دارو»، «کرم درمانی» و «محلول» تولید و به فروش رسانده است. درآمد ماهانه این شرکت در مرداد ماه امسال ۴/ ۴۹میلیارد تومان بوده که نسبت به تیر ماه رشد ۹درصدی داشته است. مقایسه فروش شرکت در مرداد ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۴۷درصد افزایش یافته است. درآمد مرداد ماه شرکت ۲۳درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۱۴۰۰ بوده است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مرداد ماه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۶/ ۲۰۰میلیارد فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۹ رشد ۱۹ درصدی داشته است.

«لابسا»: بر اساس آمارها، درآمد ماهانه شرکت آبسال در مرداد ماه امسال ۸/ ۲۲میلیارد تومان بوده که نسبت به تیر ماه کاهش ۵۸درصد داشته است. مقایسه فروش شرکت در مرداد ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد میزان درآمد شرکت ۲۳درصد کاهش یافته است. درآمد مرداد ماه شرکت ۴۷ درصد کمتر از متوسط فروش سال ۱۴۰۰ بوده است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای مرداد ماه ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ ۴/ ۲۱۴میلیارد فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۹ رشد ۴۳ درصدی داشته است.

   فعالیت ماهانه دو شرکت سرمایه‌گذاری

«نیرو»: شرکت نیرو سرمایه در دوره یکماهه مرداد به میزان ۳/ ۱۶میلیارد تومان (بهای تمام شده) سرمایه‌گذاری جدید داشته است. تقریبا کل این سرمایه‌گذاری در خارج از بورس انجام گرفته که بیشتر آن در حوزه ماشین‌آلات و دستگاه‌‌‌های برقی بوده است. میزان بهای تمام شده سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در انتهای دوره برابر با ۷۰۰ هزار تومان است که درصد ناچیزی از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل می‎شود. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در ماه مرداد در حوزه فلزات اساسی بوده است. ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌هایی که پذیرفته شده در بورس هستند برابر با ۲۰۰ هزار تومان است و نسبت به بهای تمام شده خود در انتهای دوره ۷۱ درصد کمتر است. میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره مرداد ماه امسال نسبت به تیر ماه تغییری نداشته است.

«وهور»: بهای تمام شده مجموع سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در انتهای دوره مرداد ماه به میزان ۱/ ۷هزار میلیارد تومان بوده است. میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با ۵ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را دربرمی‌گیرد. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارج از بورس در مرداد در حوزه عرضه برق، گاز، بخار و آب‌گرم بوده است. میزان بهای تمام شده سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در انتهای دوره برابر با ۱/ ۲هزار میلیارد تومان است که ۳۰ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را شامل می‌شود. بیشترین میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس در ماه مرداد عرضه برق، گاز، بخار و آب‌گرم است. ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌هایی که پذیرفته شده در بورس هستند برابر با ۷/ ۱هزار میلیارد تومان است که نسبت به بهای تمام شده خود در انتهای دوره ۱۸ درصد کمتر است. میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره مرداد ماه امسال نسبت به تیر ماه رشد ۳/ ۰درصدی داشته است.